Jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych obchodzi drugie urodziny. Nasza-klasa.pl zaistniała w polskim Internecie dokładnie dwa lata temu, 11. 11. 2006. Od tego czasu wspomnieniami wymieniło się ponad 15 milionów ludzi.
Maciej Popowicz, Paweł Olchawa, Michał Bartoszkiewicz oraz Łukasz Adziński w 2006 roku założyli serwis społecznościowy nasza-klasa.pl. W kilka dni po powstaniu portalu korzystało z niego przeszło tysiąc osób, po dwóch latach od uruchomienia w nk zarejestrowano ponad 19 milionów kont.
Nasza-klasa.pl w zamierzeniu miała być serwisem pozwalającym odnowić kontakty osobom, które uczęszczały do jednej klasy, ale straciły ze sobą kontakt. Dlatego też twórcy zaprogramowali unikalny system umożliwiający – najpierw odnajdywanie dawnych kolegów, a następnie łączenie się w wirtualne klasy. Idea „reunion” okazała się jednak niewyczerpującą potencjału serwisu. Obecnie portal zmierza w kierunku bycia platformą komunikacyjną, służąc nie tylko odnowieniu, ale także podtrzymaniu kontaktów.
Właścicielem portalu jest firma Nasza Klasa Sp. z o.o., powstała w 2007 roku. W październiku 2007 roku 20% udziałów w firmie nabył niemiecki fundusz European Founders, należący do braci Samwer. W styczniu 2008 właścicielem 70% udziałów w spółce stał się estoński Forticom. Firma posiada także społecznościowy serwis „One” działający na Litwie, w Łotwie i Estonii oraz 25% udziałów w rosyjskich „Odnoklassnikach”. Forticom jest częścią amerykańskiego funduszu Tiger Global. Firmą zarządza Arkadiusz Pernal, który w listopadzie 2008 objął w spółce stanowisko prezesa po dotychczas je sprawującym Macieju Popowiczu.
Obecnie nasza-klasa.pl jest liderem na polskim rynku internetowym pod względem ilości odsłon „klikanych” w ciągu miesiąca, a także pod względem czasu spędzanego na stronie – także w wymiarze miesięcznym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.