Startuje dziś naTemat.pl, zapowiadany od dawna projekt internetowy Tomasza Lisa, który ma być „polskim Huffington Post”. Jak wyszło w praktyce?
Justyna Kowalczyk, Aleksander Kwaśniewski, Ryszard Petru, Agnieszka Holland, Janusz Palikot, Irena Eris, Borys Szyc, Andrzej Blikle – to tylko niektóre osoby publikujące od samego początku na łamach startującego dziś naTemat.pl. Docelowo w serwisie pisać ma ponad 170 najbardziej rozpoznawalnych osób w Polsce.
W naTemat.pl liderzy opinii posiadają swoje własne miejsca do publikacji. Nie są to małe rubryki czy sekcje, ale ich własne blogi połączone z kontami w serwisach społecznościowych. Jednak ich rola ma nie ograniczać się jedynie do publikacji.
Dwudziestoosobowy zespół redakcyjny jest z nimi w stałym kontakcie, dzięki czemu mogą na bieżąco komentować najważniejsze wydarzenia krajowe i zagraniczne oraz dzielić się swoją opinią na dany temat z użytkownikami – przekonują twórcy serwisu.
Zarówno Tomasz Lis jak i Tomasz Machała – prowadzący projekt – stawiają sobie za cel „redefinicję dziennikarstwa w internecie”. Rezygnują z „mainstreamowego wyścigu o newsy, stawiając na solidne i rzetelne treści, pogłębianie informacji oraz wywoływanie debat w istotnych sprawach”.
Żadna z publikowanych informacji w serwisie nie będzie anonimowa, podpisana będzie imieniem i nazwiskiem autora, dodatkowo opatrzona zostanie komentarzem eksperta z danej dziedziny. naTemat.pl to przede wszystkim medium informacyjno-publicystyczne traktujące o najważniejszych sprawach z zakresu gospodarki, polityki, kultury, nauki czy sportu – zapowiadają twórcy.
Serwis wyróżniać ma się także formą. Zastosowano w nim modułowy układ treści na stronie głównej. Codziennie strona główna może wyglądać inaczej. Twórcy obiecują, że nie będzie tu „mechanizmów generujących puste odsłony” np. mylnych tytułów treści. Postawiono na mocne wykorzystanie mediów społecznościowych, w tym systemu komentarzy Facebooka.
naTemat.pl jest wspólnym projektem Tomasza Lisa i grupy NextWeb Media, która odpowiada za część technologiczną i komercyjną serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.