Serwis Navigeo.net, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Autentika, adresowany jest do osób podróżujących i aktywnie spędzających czas.
Navigeo.net to multimedialny przewodnik po świecie. Podróżnicy opisują swoje wyprawy, prowadzą blogi, tworzą galerie zdjęć, zakładają grupy społecznościowe w celu wymiany informacji i motywują się nawzajem do organizacji wspólnych wypraw. Publikowane materiały mogą być dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu lub stanowić prywatne galerie założycieli. Dla internautów-podróżników przygotowano wiele opcji, które ułatwiają archiwizowanie podróżniczych wspomnień i ich bezpieczne przechowywanie.
Navigeo.net umożliwia planowanie podróży na mapie świata (GoogleMaps) – samodzielnie lub wspólnie ze znajomymi. Na interaktywnej mapie można też w nieskomplikowany sposób nanosić zdjęcia z podróży tak, aby tworzyły chronologiczny album wyprawy. Dokładna lokalizacja zdjęcia pokazuje innym użytkownikom, gdzie dany obiekt się znajduje i które z miejsc mogą oni odwiedzić podczas swoich wojaży. Co najciekawsze, zdjęcia nie musza być dodawane „ręcznie”. Osoby korzystające z GPS mogą wgrywać pliki ze zdjęciami. Zdjęcia są automatycznie rozmieszczane na mapie, zgodnie ze śladem GPS. Od kilku dni istnieje też na Navigeo.net możliwość wgrywania kilkudziesięciu nawet zdjęć za jednym razem, tzw. multiupload. Twórcy serwisu zadbali również, aby internauci tworzący galerie mogli importować zdjęcia z Picasa Web.
„Świat jest interesujący i piękny. Niestety, nawet jeżeli byśmy od urodzenia bez przerwy podróżowali, nie udałoby nam się odwiedzić wszystkich urokliwych miejsc na ziemi. Dlatego stworzyliśmy serwis Navigeo.net, aby podróżować i oglądać świat oczami innych: rodziny, znajomych, i aby przy tym móc poznawać, doświadczać i podziwiać naszą planetę. Każda podróż daleka i bliska warta jest dodania do Navigeo.net. Podróże przecież kształcą” – cel powstania serwisu tłumaczy Iwona Samojlik, Project Manager Navigeo.net.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.