Od 8 września klienci serwisu nazwa.pl mogą sprzedawać oraz kupować domeny w ramach nowej usługi „Giełda Domen”. Uruchomienie platformy ma ułatwić klientom transakcje, poprawić ich bezpieczeństwo oraz szybkość.
Wejście nazwa.pl na rynek wtórny domen jest kolejnym krokiem, który ma na celu poszerzenie koszyka usług dostępnych dla naszych klientów. Jest też odpowiedzią na potrzeby rynku, który w Polsce dopiero się kształtuje. Giełda Domen dostępna w serwisie nazwa.pl jest też pierwszą masową usługą, zarówno dzięki liczbie klientów, którzy mogą wystawić swoje domeny (NetArt obsługuje ich ponad 500 tys.), jak również dzięki ogromnej liczbie klientów końcowych poszukujących domen w nazwa.pl – zachwalał Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.
Aby skorzystać z możliwości Giełdy Domen trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem nazwa.pl. Przedmiotem transakcji może być tylko domena utrzymywana przez abonenta w nazwa.pl.
Okres abonamentowy, na który publikowana jest Oferta Sprzedaży wynosi od 7 do 30 dni. Obecnie firma nie pobiera prowizji za sprzedane domeny. Poza promocją opłaty będą wynosiły 10 proc. ceny sprzedanej domeny i nie mniej niż 30 zł.
O komentarz poprosiliśmy Michała Plebana, właściciela Aftermarket.pl.
NetArt zdaje sobie sprawę, że rynek wtórny domen może przynieść dodatkowe zyski i umocnić pozycję firmy także na tynku pierwotnym. Stąd próba zaistnienia na rynku wtórnym poprzez giełdę domen. Osobiście jednak wątpię, czy NetArtowi uda się przyciągnąć na swoją giełdę większych inwestorów rynku wtórnego – biurokratyczne procedury i wysokie ceny odnownień sprawiają, że nie jest to firma w której większość domainerów chciałby trzymać swoje domeny. Zaś bez obecności właścicieli wartościowych portfolio domen rozwój giełdy stoi pod znakiem zapytania.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.