Fundacja Netcamp zaprasza w czwartek, 17 września, o godz. 18.00 na pierwsze po wakacjach inspirujące spotkanie IT. W związku ze zbliżającym się Startup Weekendem w Szczecinie, rozmowy dotyczyć będą startupów. Będzie mowa o tworzeniu innowacyjnych projektów, skalowaniu biznesu oraz zdobywaniu finansowania od inwestora.
Na spotkaniu Netcamp wystąpią prelegenci, którzy tworzą globalne projekty w Dolinie Krzemowej, rozwijają z sukcesem swoje biznesy w Australii, czy chcą podbić europejski rynek e-commerce.
1. Od pomysłu do produktu: jak przejść tą drogę bez potknięć? – Jarek Sygitowicz, współtwórca Zencard
Zdefiniowanie początkowej hipotezy i rozpoczęcie „wgryzania się w problem” to najprzyjemniejsza i najbardziej romantyczna część pracy nad projektem. Jak przejść od niej do konkretnych wyników biznesowych? Skąd wiadomo, że produkt ma „product-market fit”? O tym postaram się opowiedzieć na bazie przykładów ze swojego życia – obiecuje prelegent.
2. Mój pierwszy raz… z inwestorem – Grzegorz Lipiński, CEO Xcellerator
Jak zwabić i rozkochać w sobie inwestora? Kiedy i gdzie należy zacząć go szukać? Jak zwrócić uwagę na swój biznes? Czym się kierować przy wyborze inwestora i jakie warunki trzeba spełnić żeby go znaleźć?
3. Product/Market Fit and beyond. O wyzwaniach startupu w fazie skalowania – Paweł Neubauer, CTO UXPin
Rozmawiając o spółkach technologicznych, bardzo wiele czasu poświęcamy etapowi budowania MVP (Minimum Viable Product) oraz fazie Product/Market Fit. Rzadko kiedy możemy porozmawiać o momencie dynamicznego wzrostu, głównie z powodu niewielkiej ilości firm, które docierają do tego etapu. W oparciu o doświadczenia z UXPin, opowiem o wyzwaniach jakie napotkaliśmy podczas skalowania firmy jeżeli chodzi o zespół, technologie oraz produkt – informuje prelegent.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja na stronie rejestracja.netcamp.pl. Spotkanie Netcamp odbędzie się klubie Hormon Cafe (ul. Monte Cassino 6). Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin a sponsorem Mobica.
Organizatorzy planują też transmisję online na kanale YouTube, gdzie dostępne są również nagrania z poprzednich wydarzeń. Po prezentacjach zapraszają na branżowe dyskusje i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa warto również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...