Kiedy większość branżowych spotkań IT ma wakacyjną przerwę, Fundacja Netcamp startuje ze spotkaniami OpenCoffee w Szczecinie. Pierwsze z nich odbędzie się w czwartek 21 lipca o godz. 18 w kawiarni Planet Surface.
Celem spotkań OpenCoffee jest stworzenie miejsca gdzie lokalni przedsiębiorcy internetowi mogą porozmawiać na temat e-biznesu i technologii, spotkać znajomych i poznać nowe osoby z branży oraz podzielić się z innymi swoim doświadczeniem. Dzięki kreatywnej atmosferze i interaktywnym stołom Surface startupy mogą zaprezentować też swoje projekty i zebrać informacje zwrotne na ich temat. Organizatorzy są też otwarci na ciekawe pomysły dotyczące formuły spotkań. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagane as zapisy na stronie OpenCoffee.netcamp.pl.
Na pierwszym spotkaniu Jakub Laskowski zaprezentuje możliwości technologii HTML5/CSS3 z punktu widzenia programisty, który tworzy nowoczesne aplikacje internetowe. Przedstawi też projekt NeptunIDE– zintegrowane środowisko programistyczne działające w przeglądarce internetowej, intensywnie wykorzystujące HTML5.
OpenCoffee to międzynarodowa sieć spotkań które odbywają się w ponad 100 miastach na świecie. Pierwsze spotkanie odbyło się w 2007 r. w Londynie.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.