NetPatrol- monitoring 447 portali internetowych

Opublikowano: 27 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów rozpoczęła w 2004 roku prace nad nowatorskim systemem monitoringu jego zasobów. Podjęte działania zakończyły się sukcesem, co udowodniły ostatnie miesiące intensywnych testów. Obecnie aktualni i przyszli klienci firmy korzystają z autorskiego systemu monitoringu Internetu o nazwie: NetPatrol.
Większość firm analizujących informacje emitowane w mediach w Polsce, oferuje swoim Klientom monitoring od kilku do kilkudziesięciu stron WWW w pakiecie ogólnym. Dzięki NetPatrol klienci PRESS-SERVICE w standardzie otrzymują monitoring ponad 447 portali internetowych.

„Na specjalne życzenie klienta możemy monitorować nieograniczoną liczbę dodatkowych portali. NetPatrol czyni naszą firmę liderem w dziedzinie monitoringu Internetu. Śledzimy tak wiele portali, ponieważ nasi klienci muszą wiedzieć jaki zasięg mogła osiągnąć informacja pojawiająca się na ich temat. NetPatrol daje im możliwość dokonania takiej oceny.” – wyjaśnia Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager PRESS-SERVICE.

Zaawansowany technologicznie system przeszukuje portale internetowe pod kątem haseł zdefiniowanych przez klienta, a doświadczeni pracownicy firmy wybierają i opracowują tylko te publikacje, które rzeczywiście interesują zleceniodawcę. Intensywność przeszukiwań zależy od częstości publikowania newsów na poszczególnych portalach. Wiodące portale przeszukiwane są na bieżąco. „System NetPatrol pozwolił podnieść jakość usługi monitoringu Internetu na nieosiągalny do tej pory w Polsce poziom, także w obszarze tempa dostarczania informacji.” – dodaje Michał Lenkiewicz, Kierownik Działu Monitoringu Internetu w PRESS-SERVICE.

Firma przegląda również blogi, grupy dyskusyjne i fora internetowe. Szybkie i elastyczne działanie oraz szerokie spektrum monitoringu, jaki oferuje sprawia, że w sytuacjach kryzysowych dla wielu przedsiębiorstw i instytucji usługi PRESS-SERVICE są niezwykle cenne. Pozwalają na przykład zapobiec rozprzestrzenianiu się komunikatów, które zawierają tragiczną w skutkach dla wizerunku marki treść. Przy takich działaniach liczy się każda minuta od momentu ukazania się publikacji. Te minuty mogą działać zarówno na korzyść jak i na niekorzyść, dlatego nie można ich tracić. Mając to na uwadze PRESS-SERVICE wykorzystuje nowoczesną technologię nie tylko do wyszukiwania informacji w mediach, ale również do powiadamiania o nich. Klient dowiaduje się o nowym materiale już nie tylko przez sms-a czy e-maila, ale również za pośrednictwem kanałów RSS. Dlatego firma PRESS–SERVICE udostępniła na rynku czytnik Cafe News będący agregatorem aktualności. Cafe News to darmowy system przeznaczony dla wszystkich internautów, który można pobrać ze strony www.cafenews.pl Korzystają z niego również klienci PRESS–SERVICE, ponieważ tą drogą może odbywać się powiadamianie o nowej publikacji wyszukanej na złożone przez nich zlecenie. Wagę takiego rozwiązania doceniają wszyscy menadżerowie z obszaru zarządzania, marketingu i PR w przedsiębiorstwach. Cafe News jest nowością na rynku, a już rejestruje się ponad 25 tysięcy uruchomień dziennie. System rozwija się dzięki wsparciu partnerów strategicznych, którymi są portale: Piar.pl, Mediarun, Marketing przy kawie, Korba, Chip i Bankier.

www.cafenews.pl
www.press-service.com.pl

Hanna LaskowskaNetPatrol- monitoring 447 portali internetowych

Podziel się!

O autorze

hania