NetSprint wprowadził narzędzie do wyszukiwania i kontekstowej prezentacji treści w serwisach internetowych – NetSprint Information Access Platform. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla dużych wydawców online (np. portali informacyjnych) dążących do optymalnego wykorzystania posiadanych treści. NetSprint IAP poprawia użyteczność serwisów internetowych oraz ułatwia ich użytkownikom dotarcie do wszystkich interesujących ich informacji. Wdrożenie sytemu przekłada się na istotny wzrost liczby użytkowników i oglądalności portali, a w rezultacie na wzrost przychodów reklamowych.
NetSprint Information Access Platform to zintegrowane rozwiązanie, które pozwala na wyszukiwanie i kontekstowe prezentowanie treści na serwisach internetowych, a także wyświetlanie na nich reklam kontekstowych. Nowe rozwiązanie łączy w sobie cztery moduły: wyszukiwarkę, moduł Artykułów Powiązanych (ang. Related Articles), moduł Stron Tematycznych (ang. Topic Pages) oraz reklamę kontekstową. NetSprint Information Access Platform obsługuje serwisy internetowe w 3 wersjach językowych: polskiej, angielskiej i norweskiej. Wkrótce platforma będzie przystosowana do obsługi serwisów w 15 językach. Jeszcze w tym roku planowane są wdrożenia poza granicami Polski.
Funkcjonalności NetSprint Information Access Platform
Zaawansowana lingwistycznie wyszukiwarka umożliwia szybkie odnalezienie adekwatnych informacji pochodzących ze wszystkich serwisów wydawcy. Moduł wyszukiwarki pozwala na intuicyjną prezentację wyników wyszukiwania z opcją sortowania po wielu atrybutach. Dużym usprawnieniem dla procesu wyszukiwania jest również możliwość ograniczenia przeszukiwania do określonej kategorii tematycznej.
Moduł Artykułów Powiązanych (ang. Related Articles) pozwala na prezentację powiązanych kontekstowo linków i treści, pochodzących z różnych źródeł należących do tego samego wydawcy (np. przy artykule dotyczącym nowego modelu telefonów Nokia w sposób automatyczny mogą być prezentowane inne artykuły, wpisy z forum, produkty i ogłoszenia drobne związane z tą tematyką). Z kolei moduł Stron Tematycznych (ang. Topic Pages) umożliwia automatyczne budowanie stron i wortali tematycznych powiązanych z określonym tematem (np. Barack Obama, kredyty hipoteczne lub sprowadzanie samochodów z zagranicy). Moduł dynamicznie prezentuje wszystkie treści pochodzące z zasobów wydawcy użytkownikowi zainteresowanemu danym zagadnieniem. Rozwiązanie wpływa również bardzo pozytywnie na dostępność i pozycję serwisów wydawcy w wyszukiwarkach internetowych (np. Google lub NetSprint).
Reklama kontekstowa na serwisach internetowych to reklamy wyświetlające się w wynikach wyszukiwania lub na poszczególnych serwisach – zawsze w powiązaniu z zapytaniem użytkownika lub z treścią czytanego właśnie artykułu. Poprzez umieszczenie tego typu reklamy na swoich serwisach wydawca ma szansę znacznie zwiększyć swoje przychody reklamowe. W ramach wdrożenia NetSprint IAP wydawcy mogą również skorzystać z programu Adkontekst Premium, który oprócz emisji reklam umożliwia im także sprzedaż boksów kontekstowych na serwisach własnych lub w całej sieci Adkontekst.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.