Netsprint podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawił nowych właścicieli spółki. Wraz z tą zmianą przedstawiono nową strategię. Właścicielami firmy zostało kilku prywatnych inwestorów – w tym obecny prezes Artur Banach.
Udziały w spółce objęła grupa polskich inwestorów, największym jest wieloletni prezes firmy, Artur Banach. Dotychczasowym udziałowcem Netsprint była norweska grupa medialna Amedia. Zarząd spółki pozostaje w aktualnym składzie – Artur Banach, Łukasz Duda. Powołana została nowa Rada Nadzorcza, a jej przewodniczącym został Radosław Rejman – doświadczony menedżer i doradca inwestycyjny, związany wcześniej m.in. z Opera TFI.
Spółka przyjęła również strategię na lata 2014-2016. W komunikacie prasowym czytamy:
Plany firmy na najbliższe 6 miesięcy obejmują innowacje w każdym z wyżej wymienionych obszarów działalności. W obszarze reklamy kontekstowej i behawioralnej Netsprint planuje m.in. wprowadzenie nowego rozwiązania dla reklamodawców Adkontekst eCommerce oraz Adkontekst Audience Report. Adkontekst eCommerce umożliwia właścicielom sklepów prowadzenie działań retargetingu spersonalizowanego w modelu CPC. Pierwsze testy produktu pokazują, że wyniki zapewniają reklamodawcom dodatni ROI, przy jednocześnie bardzo atrakcyjnym poziomie CPM dla wydawców. Adkontekst eCommerce będzie oferowany łącznie z platformą RTB Adfocus (zarządzaną przez Netsprint), która wkrótce zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie.
Spółka niebawem przedstawi również nową platformę dla wydawców SPP umożliwiającą umożliwiającą monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB.
Kolejnym dużym projektem Netsprinta na najbliższe miesiące jest uruchomienie Spółdzielni Danych w oparciu o autorską technologię analizy informacji o zainteresowaniach użytkowników – Netsprint Audience. Spółdzielnia Danych polega na gromadzeniu surowych danych o użytkownikach od wydawców w niej zrzeszonych, ich przetwarzaniu na konkretne profile marketingowe (demografia, zainteresowania, intencje zakupowe) i oferowaniu ich reklamodawcom, agencjom i domom mediowym oraz platformom DSP (demand site platform). Ambicją Spółdzielni Danych jest zmniejszenie dysproporcji, jaka dzieli nawet największe polskie firmy internetowe od Google i Facebook, w zakresie danych na temat preferencji polskich użytkowników i stworzenie modelu ich efektywnego użycia.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.