NetSprint Site – nowy produkt wyszukiwawczy

W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego. NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP. Umożliwi to efektywne kosztowo korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje, jak i firmy z sektora MSP.

NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą wyszukiwarka witryn jest skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe – od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc.

Takie podejście jest możliwe dzięki zróżnicowaniu modelu sprzedaży oraz obsługi systemu – Klientom posiadającym mniejsze witryny oferowana jest usługa przeszukiwania ich serwisów na serwerach NetSprint. Koszt takiego rozwiązania zaczyna się już od 480 zł rocznie. Dla dużych portali, wortali i stron korporacyjnych proponowany jest zakup serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem NetSprint Site.

Oferowaną przez NetSprint.pl wyszukiwarkę charakteryzuje m.in.:

– zastosowanie zaawansowanych mechanizmów analizy języka polskiego, co stanowi istotną przewagę nad produktami zagranicznymi;

– możliwość precyzyjnego określania, które zasoby mają byś indeksowane (z możliwością przeszukiwania serwisów zewnętrznych);

– pełnotekstowe przeszukiwanie kilkunastu najpopularniejszych typów plików (w tym pakietu MS Office, pdf, txt, html);

– możliwość definiowania ułatwiających wyszukiwanie kategorii dla poszczególnych części serwisu.

NetSprint Site jest bardzo prosty w konfiguracji, można go łatwo zintegrować ze stroną WWW. Bardzo proste jest również administrowanie systemem oraz jego bieżące użytkowanie, a Klienci mają oczywiście możliwość dostosowania zarówno okna wyszukiwania, jak i stron wynikowych do wyglądu swojej witryny. Dodatkowo w trakcie wdrożenia oraz użytkowania systemu Klient ma zapewnioną pełną asystę techniczną specjalistów NetSprint. Możliwa jest również rozbudowa systemu zgodnie z potrzebami Klienta.

Motywy opracowania nowego produktu wyjaśnia prezes NetSprint.pl Artur Banach:

'Już kilka lat temu badania Jupiter Research dowiodły, że 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeżeli funkcjonalność wyszukiwania jest niezadowalająca. Wg Jakoba Nielsena serwisy liczące ponad 200 stron powinny traktować efektywną wyszukiwarkę jako ważny element nawigacji na stronie. Usprawnienia w tym zakresie często decydują o tym czy Użytkownik dotrze do oferowanych przez firmę produktów lub dostarczanych treści.’

W dniu zaprezentowania nowego produktu, pod adresem http://Site.NetSprint.pl uruchomiony został specjalny microsite poświęcony rozwiązaniom wyszukiwawczym oferowanym przez NetSprint.pl. Celem nowego serwisu jest przybliżenie potencjalnym Klientom zalet i funkcjonalności oferty oraz cenników poszczególnych rozwiązań. Na stronie www opublikowano również dokumentacje techniczne, prezentacje rozwiązań oraz propozycje skierowane do firm zainteresowanych odsprzedażą produktów i usług.

http://Site.NetSprint.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top