Serwis miesięcznika PC World Komputer (pcworld.pl) jako pierwszy z serwisów online wydawnictwa IDG Poland S.A. rozpoczyna oferowanie swoim użytkownikom możliwości korzystania z wyszukiwarki NetSprint. W efekcie współpracy firm IDG Poland S.A. oraz NetSprint.pl sp. z o.o. Internauci mogą poszukiwać informacji w zasobach całego polskiego Internetu bezpośrednio z poziomu strony głównej pcworld.pl bez konieczności przechodzenia na witryny wyszukiwarek. W następnej kolejności NetSprint będzie ułatwiać wyszukiwanie na pozostałych witrynach IDG Poland S.A. (m.in. idg.pl, computerworld.pl, networld.pl, digit.pl, kinodomowe.idg.pl, internetstandard.pl, itpartner.pl).
„Wyszukiwarka NetSprint jest ważnym elementem uzupełniającym funkcjonalność naszych serwisów” – mówi Dariusz Sokołowski – szef sprzedaży on-line w IDG. „Jej wprowadzenie na nasze strony powinno zaowocować podniesieniem ruchu i tym samym zwiększeniem dostępnej powierzchni reklamowej. Niebagatelne znaczenie dla reklamodawców będzie miało precyzyjne targetowanie reklam związane z wynikiem wyszukiwania”.
„Rozpoczęcie współpracy z tak renomowanym Partnerem jak wydawnictwo IDG jest bardzo ważnym wydarzeniem dla naszego serwisu” – zauważa Artur Banach z NetSprint.pl – „Bardzo ważne dla nas są dotychczasowe dobre doświadczenia IDG w sprzedaży reklamy w Internecie.”
Na początku grudnia NetSprint rozpoczął sprzedaż reklamy tekstowej powiązanej z wynikami wyszukiwania. CTR przeprowadzanych dotychczas kampanii dochodzi do 12%. Reklamy wyświetlają się nie tylko na stronach serwisu NetSprint.pl, ale też na stronach Partnerów, korzystających z wyszukiwarki NetSprint. Oprócz IDG są to komunikator m.in. Gadu-Gadu, Biznesnet.pl, GSMonline.pl, E-biznes.pl oraz Korkonet.pl. Zwiększa to znacznie zasięg kampanii reklamowej przeprowadzanej w wyszukiwarce.
Wyszukwiarka NetSprint została również zaimplementowana w Dzienniku Internautów Web Express.
– Obecnie NetSprint to chyba najlepiej rokująca wyszukiwarka na polskim rynku internetowym. Dlatego z przyjemnością wykorzystamy produkt firmy XOR Internet na stronach Web Express – powiedział Piotr Cygan, redaktor naczelny dziennika Web Express.
http://www.pcworld.pl
http://www.weinfo.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.