Firma News Corp. oficjalnie potwierdziła swoje plany sprzedaży serwisu MySpace. Podczas wczorajszej konferencji, na której ogłoszono wyniki finansowe korporacji, Chase Carey, dyrektor ds. operacyjnych powiedział, że „to właściwy czas” by MySpace znalazł nowego właściciela.
News Corp. skupił wczoraj uwagę mediów. Przede wszystkim za sprawą premiery „The Daily”, pierwszego magazynu przeznaczonego wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Równie ciekawa okazała się jednak konferencja, na której ogłoszono wyniki finansowe firmy. Głównie za sprawą oficjalnego potwierdzenia pojawiających się ostatnio spekulacji: News Corp. chce sprzedać MySpace.
MySpace przechodzi zmiany, o których pisaliśmy wielokrotnie; nowy wygląd czy zwolnienia 47 proc. pracowników to tylko niektóre z nich. Niegdysiejszy numer jeden światowych serwisów społecznościowych już dawno musiał pogodzić się z dominacją Facebooka i coraz słabszymi statystykami.
Swoją cierpliwość straciła najwidoczniej także News Corp. Przychody reklamowe nie okazały się tak wysokie, jak zakładano: „wyniki MySpace były słabsze od naszych oczekiwań”, poinformował przedstawiciel News Corp.
Nowe MySpace zostało dobrze odebrane przez rynek i obserwujemy obiecujące statystyki. Ale plan umożliwienia MySpace wykorzystania pełni potencjału może być zrealizowany z nowym właścicielem – powiedział Chase Carey.
News Corp. kupiła MySpace w 2005 r. za 580 mln dolarów.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.