NetSprint.pl, wprowadza na rynek NewsPoint – system monitoringu komunikacji w Internecie. Narzędzie zostało udostępnione we współpracy z norweską firmą Opoint AS, która oferuje je z powodzeniem na rynkach skandynawskich.
Spółka NetSprint.pl, specjalizująca się w tworzeniu mechanizmów wyszukiwawczych, w rok po wdrożeniu bezpłatnej usługi NetSprint Donosiciel – wprowadza na rynek komercyjną aplikację NewsPoint – zaawansowany, przyjazny w obsłudze, dostosowany do potrzeb działów PR firm i organizacji system monitoringu komunikacji w Internecie.
Wdrożony, we współpracy z norweska firmą Opoint AS, system oferuje narzędzia badania treści publikowanych w Internecie. Użytkownik NewsPoint otrzymuje dostęp online do panelu złożonego z inteligentnej wyszukiwarki, modułu statystyk i analizy mediów, archiwum publikacji oraz narzędzi dostarczania informacji na adres e-mail bądź bezpośrednio na własną witrynę internetową.
NewsPoint posiada cechy, które mogą stanowić o jego powodzeniu na rynku:
– Klient wraz z usługą otrzymuje panel administracyjny, co oznacza, że może konfigurować NewsPoint wg własnego uznania: definiować dowolną ilość monitorowanych słów i wyrażeń, definiować powiadomienia e-mailem, a także moduły informacyjne na firmowej witrynie.
– Oferuje narzędzia do ilościowej i jakościowej analizy informacji w przejrzystej formie, zrozumiałej nie tylko pracownikom działów PR.
– Prezentuje informacje podkreślając ich kontekst, sekcje, w których były zamieszczone oraz czas ich publikacji, grupując artykuły z różnych źródeł, co oszczędza czas i wyraźnie wskazuje na istotne dla organizacji wiadomości.
– Monitoruje media wykorzystując moduł Wyszukiwania Inteligentnego filtrujący informacje ze względu na: obecność słów w określonym kontekście, bliskość wyrażeń, ich wieloznaczność, ilość wystąpień określonych słów w tekście. Moduł Wyszukiwania Inteligentnego pozwala zdefiniować bardzo precyzyjnie potrzeby informacyjne Klienta i całkowicie je zaspokoić.
– Dzięki unikalnej technologii ogranicza do minimum ryzyko pominięcia informacji dotyczącej Klienta lub jego konkurentów.
– Możliwość miesięcznego, bezpłatnego testowania aplikacji przed dokonaniem zakupu.
Aplikacja adresowana jest do klientów indywidualnych jak i pracowników agencji marketingowych i PR. Dzięki wykorzystaniu NewsPoint agencje będą mogły zaspokajać potrzeby swoich Klientów w zakresie monitorowania Internetu w ergonomiczny i przyjazny dla nich sposób.
Prezes NetSprint.pl, Artur Banach, zapytany o szansę rozwoju NewsPoint na krajowym rynku powiedział: „Naszym celem jest, aby NewsPoint oszczędzał czas i pieniądze zarówno profesjonalnych podmiotów na rynku Public Relations jak i niewielkich firm, które dotychczas nie monitorowały obecności swojej i swoich konkurentów w Sieci. NewsPoint jest dostępny online, nie trzeba go instalować, wystarczy tylko wpisać adres www w przeglądarce i zalogować się. Dzięki przeszukiwaniu praktycznie całego „opiniotwórczego” Internetu oraz dostosowanemu do potrzeb pracowników działu PR panelu zarządzania, narzędzie to umożliwia zarówno szybkie reagowanie na sygnały pochodzące z rynku jak i śledzenie i raportowanie komunikacji w długim horyzoncie czasowym.”
Równocześnie z wprowadzeniem NewsPoint na rynek uruchomiony został dedykowany serwis internetowy – www.NewsPoint.pl, w którym prezentowane są funkcjonalności aplikacji, opis oferty, cenniki oraz dokumentacja techniczna. Na stronie dostępny jest formularz rejestracyjny umożliwiający potencjalnym Klientom zamówienie usługi.
Spółka już planuje rozbudowę systemu. „Planujemy w tym roku wzbogacić użyteczność NewsPoint o moduł powiadamiania SMS oraz poszerzyć analizę mediów o wyniki oglądalności artykułów w Internecie. – Kontynuuje Artur Banach – Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie na temat wdrożonej aplikacji. Pomogą one nam w jej dalszym rozwoju.”
www.netsprint.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.