Newspoint rozbudowuje panel o moduł statystyk

Opublikowano: 29 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Newspoint marka rozwiązań służących do monitorowania mediów, rozbudowuje swój nowy panel. Funkcjonalność dashboardu, prezentującego zestawienie najważniejszych danych, została uzupełniona o moduł statystyk. 

Nowy moduł statystyk służy do prezentacji danych ilościowych dotyczących zapisanych kryteriów wyszukiwania (tzw. profili). Wyświetlanie danych w statystykach można zawężać do wybranego okresu czasu, całych serwisów lub ich podstron.

Wykresy prezentują graficzny rozkład publikacji w odpowiednio dobranym przedziale czasu oraz mogą być eksportowane do plików graficznych lub PDF.

Tabela znajdująca się pod wykresem pokazuje, ile wzmianek zawierających dane słowo kluczowe ukazało się w wybranym okresie i w jakich dokładnie portalach oraz serwisach social media teksty te opublikowano. Dodatkowy podgląd kieruje do poszczególnych tekstów. Dane z tabel mogą być łatwo eksportowane do arkuszy kalkulacyjnych, kopiowane i drukowane.

Newspoint

Dzięki funkcji offset aktualne dane mogą być zestawione z danymi z poprzedniego okresu o analogicznej długości. Uruchomienie tej funkcji powoduje nałożenie na obecny wykres dodatkowego wykresu liniowego, który wyświetla dane z minionego przedziału czasowego. Pozwalać ma to na łatwe i intuicyjne dokonywanie porównań.

Opcja statystyk zbiorczych pozwala porównać liczby publikacji dla kilku różnych zapisanych kryteriów wyszukiwania (profili). Ma to być przydatne w sytuacji, gdy użytkownik chce porównać komunikację różnych marek, firm lub zagadnień.

Dawid ZarazińskiNewspoint rozbudowuje panel o moduł statystyk

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.