NEWTON PL i NetSprint.pl rozpoczynają współpracę w zakresie monitoringu mediów. Firmy wzajemnie włączają do swoich ofert produkty i usługi świadczone przez partnera. Celem współpracy jest stworzenie najbardziej kompleksowej oferty monitoringu prasy i Internetu na polskim rynku.
Firmy będą wspólnie oferować monitoring Internetu, obejmujący 800 serwisów internetowych i blogów oraz monitoring prasy obejmujący ponad 400 tytułów. W ramach umowy zawartej przez NEWTON PL i NetSprint.pl, już wkrótce klienci obu firm będą korzystać z jednego panelu monitorowania, co pozwoli im znacznie zaoszczędzić czas poświęcany na zarządzanie swoim wizerunkiem w mediach.
„Internet staje się dla naszych klientów coraz ważniejszym źródłem informacji. Doceniają oni już nie tylko jego szybkość, ale również zawartość merytoryczną, zwłaszcza specjalistycznych serwisów” – mówi Ireneusz Bera, dyrektor NEWTON PL. „Uzupełnienie oferowanego przez nas monitoringu prasy o sprawny i precyzyjny monitoring Internetu jest naszą odpowiedzią na coraz wyższe wymagania, które stawia przed nami rynek. Jestem przekonany, że integracja usługi z NetSprintem dostarczy naszym klientom wiele powodów do satysfakcji” – dodaje Ireneusz Bera.
„Cieszy nas nawiązanie współpracy z firmą NEWTON. Dzięki temu, nasze firmy mogą oferować swoim klientom kompleksowe narzędzie monitorujące najważniejsze z ich punktu widzenia media w Polsce i jednocześnie zachowują bardzo ważną dla jakości usług specjalizację. Dostęp do wszystkich informacji na temat sygnałów płynących z rynku pozwoli nie tylko lepiej planować działania marketingowe i public relations, ale również precyzyjnie mierzyć ich efekty” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.