Premiera platformy z elektronicznymi publikacjami Nexto.pl odbędzie się 10 stycznia, jednakże już teraz otwarty został specjalny portal dla osób, które chcą popularyzować elektroniczne publikacje i zarabiać na ich sprzedaży. Po rejestracji na stronie www.nextranet.pl, można w ciągu paru minut, za pomocą kilku kliknięć stworzyć swój własny sklep z wybranymi przez siebie publikacjami. Tylko w ciągu pierwszego weekendu testowe wersje swoich sklepów założyło ponad 1300 osób.
– Od samego początku wiedzieliśmy, że nasz program partnerski musi znacząco wyprzedzać wszystkie inne przedsięwzięcia o podobnym charakterze. Umożliwienie budowania własnych sklepów na blisko miesiąc przed oficjalnym startem doskonale wpisuje się w przyjętą filozofię – komentuje Monika Krośnicka-Roszkowska, która docelowo będzie odpowiedzialna za zarządzenie projektem. – Uważamy również, że partnerzy powinni współtworzyć program. Dlatego rozwijając system będziemy brać pod uwagę ich uwagi i propozycje innowacji – dodaje.
Założenie podstawowej wersji własnego e-sklepu zajmuje kilka minut. Intuicyjny interfejs pozwala na sprawną konfigurację bardziej zaawansowanych opcji nawet osobom nieposiadającym wiedzy programistycznej. Dzięki temu 10 stycznia, w chwili startu platformy Nexto.pl, każdy z partnerów będzie mógł rozpocząć sprzedaż wybranych przez siebie produktów z asortymentu Nexto. Na początku będzie to e-prasa, e-książki oraz książki audio, a wkrótce również kursy multimedialne i inne treści cyfrowe.
Partner może założyć sklep pod domeną Nexto.pl lub własną, a także zamieścić swoje elementy graficzne, m.in. logo. Osoby posiadające stronę www mogą również dostosować wygląd sklepu do kolorystyki swojej witryny. Całość obsługiwana jest przez serwery Nexto.pl. Dodatkowo przygotowano szereg materiałów marketingowych (widgetów, linków partnerskich, grafik), za pomocą których będzie można promować wybrane przez siebie produkty. Osoby, które nie mają doświadczenia w e-commerce mogą skorzystać z rozbudowanej bazy wiedzy.
Twórcy programu liczą, że do dnia startu liczba sklepów założonych przez partnerów przekroczy 5 tysięcy. A dzięki sieci sklepów o profilowanej ofercie, o konkretnych e-publikacjach dowiedzą się najbardziej zainteresowani użytkownicy Internetu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.