Nexto – e-publikacje we własnym sklepie

Opublikowano: 18 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Premiera platformy z elektronicznymi publikacjami Nexto.pl odbędzie się 10 stycznia, jednakże już teraz otwarty został specjalny portal dla osób, które chcą popularyzować elektroniczne publikacje i zarabiać na ich sprzedaży. Po rejestracji na stronie www.nextranet.pl, można w ciągu paru minut, za pomocą kilku kliknięć stworzyć swój własny sklep z wybranymi przez siebie publikacjami. Tylko w ciągu pierwszego weekendu testowe wersje swoich sklepów założyło ponad 1300 osób.
– Od samego początku wiedzieliśmy, że nasz program partnerski musi znacząco wyprzedzać wszystkie inne przedsięwzięcia o podobnym charakterze. Umożliwienie budowania własnych sklepów na blisko miesiąc przed oficjalnym startem doskonale wpisuje się w przyjętą filozofię – komentuje Monika Krośnicka-Roszkowska, która docelowo będzie odpowiedzialna za zarządzenie projektem. – Uważamy również, że partnerzy powinni współtworzyć program. Dlatego rozwijając system będziemy brać pod uwagę ich uwagi i propozycje innowacji – dodaje.

Założenie podstawowej wersji własnego e-sklepu zajmuje kilka minut. Intuicyjny interfejs pozwala na sprawną konfigurację bardziej zaawansowanych opcji nawet osobom nieposiadającym wiedzy programistycznej. Dzięki temu 10 stycznia, w chwili startu platformy Nexto.pl, każdy z partnerów będzie mógł rozpocząć sprzedaż wybranych przez siebie produktów z asortymentu Nexto. Na początku będzie to e-prasa, e-książki oraz książki audio, a wkrótce również kursy multimedialne i inne treści cyfrowe.

Partner może założyć sklep pod domeną Nexto.pl lub własną, a także zamieścić swoje elementy graficzne, m.in. logo. Osoby posiadające stronę www mogą również dostosować wygląd sklepu do kolorystyki swojej witryny. Całość obsługiwana jest przez serwery Nexto.pl. Dodatkowo przygotowano szereg materiałów marketingowych (widgetów, linków partnerskich, grafik), za pomocą których będzie można promować wybrane przez siebie produkty. Osoby, które nie mają doświadczenia w e-commerce mogą skorzystać z rozbudowanej bazy wiedzy.

Twórcy programu liczą, że do dnia startu liczba sklepów założonych przez partnerów przekroczy 5 tysięcy. A dzięki sieci sklepów o profilowanej ofercie, o konkretnych e-publikacjach dowiedzą się najbardziej zainteresowani użytkownicy Internetu.

Hanna LaskowskaNexto – e-publikacje we własnym sklepie

Podziel się!

O autorze

hania