Nexto wprowadza wirtualną bibliotekę – funkcjonalność, która daje możliwość korzystania z książek zakupionych na Nexto z poziomu każdego urządzenia mobilnego z systemem Android. Kupiony w ramach Nexto.pl lub aplikacji Nexto ebook lub audiobook jest natychmiast dostępny na telefonie lub tablecie.
Działamy w myśl zasady: „kup raz, czytaj wszędzie” – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital, spółki prowadzącej Nexto.pl. Niezależnie od tego, na ilu urządzeniach z Androidem masz zainstalowaną naszą aplikację, publikację kupioną w naszym sklepie możesz czytać na każdej z nich, bez ograniczeń – wyjaśnia Roszkowski.
Nexto rozbudowuje również ofertę ebooków dostępnych w aplikacji – ograniczoną w trakcie testów pierwszych wersji aplikacji – o ponad 1400 e-booków w formacie ePub (tekst czytanej książki elastycznie dopasowuje się do wielości ekranu). Nowe pozycje będą dodawane do katalogu głównie w tym formacie.
E-booka lub audiobooka z oferty Nexto można zakupić bezpośrednio z aplikacji lub tradycyjnie, na stronie nexto.pl. Publikacje można też dodawać samodzielnie, wgrywając je na kartę pamięci urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja.
Planowane jest także wprowadzenie pełnej synchronizacji treści, zakładek oraz notatek. Dzięki takiemu rozwiązaniu, czytanie e-booka lub słuchanie audiobooka będzie można przerwać w dowolnym momencie i kontynuować na innym urządzeniu od tego momentu, w którym wcześniej lektura została przerwana. W przyszłości Nexto zamierza również zadbać o użytkowników telefonów iPhone, tabletów iPad oraz smartfonów z systemem Windows Phone 7. Synchronizacja treści będzie obejmować wszystkie te urządzenia.
Aplikację można pobrać poprzez Android Market, Samsung Apps lub ze strony mobile.nexto.pl, na której dostępne jest też demo aplikacji. Aplikacja jest systematycznie rozwijana i co kilka tygodni dodawane są nowe funkcjonalności oraz poprawiane błędy.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...