NG Interactive wykonało pierwszy z sześciu serwisów prezentujących poszczególne linie zegarków Casio. Serwis stanowi internetowe wsparcie kampanii jaką prowadzi Zibi sp. z o. o. w swoich punktach sprzedaży.
Głównym celem serwisu, oprócz dokładnego pokazania wszystkich modeli z linii Waveceptor jest schematyczne przedstawienie zasad synchronizacji zegarka z zegarem atomowym w Niemczech. Za pomocą animacji przedstawiającej wszystkie kroki synchronizacji internauci dowiadują się jak działa mechanizm Waveceptor. Wszystkie animacje wykonane są we Flashu, co podniosło to dynamikę serwisu i w znaczącym stopniu wpłynęło na jakość odbioru.
Obsługa serwisu – dodawanie nowych treści, modyfikacja, jest w pełni zautomatyzowana. Cały projekt oparty jest o bazę serwisu zibi.pl, tak wiec każda aktualizacja głównej bazy serwisu będzie od razu widoczna w serwisie waveceptor.pl. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest również sprawdzenie on-line dostępności zegarka w poszczególnych punktach sprzedaży, jego ceny, jak również zakup on-line.
Takie rozwiązanie pokazuje jak można wykorzystać dane gromadzone przez bazy firmowe do ciekawej prezentacji – mówi Grzegorz Krzemień – managing partner NG Interactive. Te same dane można przedstawić w tak różny sposób. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarządzanie rozbudowanym serwisem głównym firmy i serwisami poszczególnych linii jest ograniczone do prostych zmian w jednym tylko miejscu, nie trzeba pamiętać aby zaktualizować ceny, nazwy modeli we wszystkich serwisach. Wszystko dzieje się automatycznie.
Jest to kolejny projekt który Zibi Sp. z o. o. powierzyło NG Interactive. Do tej pory powstały serwisy zegarków Atlantic (www.atlantic-watch.pl), Seiko (www.seiko.zibi.pl) oraz aplikacja umożliwiająca stworzenie on-line zegara z logo firmy (www.logo.zibi.pl ). NG Interactive przygotowało również kampanie promocyjną zegarków Candino.
http://www.waveceptor.pl
http://www.ngi.com.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.