NG Interactive wykona strony kolekcji zegarków Casio

Next Generation Interactive podpisało umowę z firmą Zibi Sp. z o.o. na stworzenie kompleksowego internetowego wizerunku zegarków firmy Casio, których Zibi jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. W ramach projektu stworzone będą serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji zegarków Casio:

Waveceptor – kolekcja zegarków wyposażonych w funkcje pozwalającą na synchronizacje zegarka z wzorcowym zegarem atomowym.

Edifice– kolekcja charakteryzujące się lepszym wykończeniem oraz designem o mocnej linii i nowoczesnej stylistyce.

Sheen– kolekcja dla pań, biżuteryjne eleganckie zegarki z doskonałym wykończeniem.

Oceanus– elegancka linia zegarków o klasycznym charakterze wykonane z najlepszych materiałów.

Protrek i Seapathfinder– obydwie linie zegarków dla aktywnych osób wyposażone są w zaawansowane funkcje przydatne w czasie wypraw i podróży np. cyfrowy kompas, barometr, termometr, fazy księżyca.

Projekt jest częścią ogólnopolskiej kampanii promującej zegarki Casio, prowadzoną w punktach sprzedaży Zibi w całej Polsce orz w internecie. Pomimo wymagań co do spójności poszczególne strony będą oddawać unikalne zalety kolekcji. Zapewnione zostanie to poprzez odpowiednio dobrany dla każdej serii design, podkreślający jej dodatkowe funkcje i zalety.

Dotychczas Next Generation Interactive współpracowało z Zibi przy projektach tworzenia serwisów marek takich jak Seiko, Atlantic, kampanii promocyjnej zegarków Candino i przy promocji usług reklamowych Zibi.

http://www.ngi.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top