Inotel – niezależny operator telekomunikacyjny oferujący usługi telefonii IP – po przeanalizowaniu struktury i dynamiki wzrostu swoich klientów odkrył, że swój 30 proc. miesięczny rozwój zawdzięcza głównie osobom, które nie wiedzą, że korzystają z telefonii IP.
„To paradoks, ale największa grupa naszych klientów nie zdaje sobie sprawy z tego, że korzysta z VoIP. Najczęściej znajdują się oni w zasięgu działania współpracujących z nami dostawców Internetu i po prostu kupują od nich telefon. Potem podłączają tradycyjny aparat do gniazdka telefonicznego i zaczynają płacić wielokrotnie niższe rachunki. O tym, że to VoIP nie wiedzą i wcale ich to nie interesuje. Ważne jest to, że jakość rozmów jest taka sama, a rachunki dużo niższe niż u tradycyjnych operatorów” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Obecnie w oparciu o platformę Inotel (www.inotel.pl) swoje usługi telekomunikacyjne oferuje ponad 80 dostawców Internetu i sieci telewizji kablowych. Sprzedają oni telefon pod własną marką i w oparciu o samodzielnie prowadzoną politykę cenową. W ich zasięgu znajduje ok. 1 miliona gospodarstw domowych. Ilość rozmów wydzwanianych miesięcznie przez klientów Inotela w sierpniu przekroczyła 3 miliony minut na miesiąc i nadal rośnie.
Osiągnięcia Inotela to rezultat rosnącej popularności telefonii VoIP w Polsce. Jak wynika z raportu Synergy Research Group Polska jest jednym z przodujących państw w Europie pod względem dynamiki rozwoju telefonii IP. Według analityków do 2008 roku w Europie Środkowej 50 proc. małych i średnich przedsiębiorstw korzystać będzie z technologii IP zamiast klasycznej telefonii.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.