Studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe i MBA, wyjazdy zagraniczne, kursy językowe i e-learningowe, specjalistyczne szkolenia oraz wydawnictwa edukacyjne – to oferta IV Wirtualnych Targów Edukacyjnych, trwających od 14 do 16 września.
Już po raz czwarty na stronie www.targi.edu.pracuj.pl odbędą się Wirtualne Targi Edukacyjne, organizowane przez serwis Edu.pracuj.pl. – W targach może wziąć udział każdy. Nie ma biletów wstępu, nie trzeba płacić za dojazd. Na targi można wejść z każdego komputera, który posiada dostęp do Internetu – mówi Marcin Pietras, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia.
Wśród prezentowanych na targach ofert edukacyjnych znajdą się propozycje dla licealistów, studentów i absolwentów oraz specjalistów z kilkuletnim stażem zawodowym.
– Uczniowie szkół średnich będą mogli zapoznać się z propozycjami szkół policealnych, jak również z ofertami studiów licencjackich i magisterskich – wymienia Marcin Pietras. – Na targach zaprezentują się także szkoły językowe, organizatorzy wyjazdów zagranicznych oraz kursów e-learningowych. Studenci i absolwenci odnajdą informacje dotyczące studiów uzupełniających i podyplomowych. Specjaliści dotrą do ofert kursów doskonalących umiejętności zawodowe, studiów MBA czy szkoleń przygotowujących do specjalistycznych certyfikatów.
Jak co roku, przestrzeń targowa zostanie podzielona na 11 wirtualnych stoisk – pokoi tematycznych (m.in. studia licencjackie, wyjazdy językowe, MBA). – Goście, którzy odwiedzą targi, uzyskają szczegółowe informacje o danej instytucji edukacyjnej i jej ofercie. Będą mogli obejrzeć prezentacje wybranych szkół i organizacji oraz poznać osoby, które wcześniej skorzystały z ich usług – wyjaśnia Marcin Pietras. – Podobnie jak na tradycyjnych targach, odwiedzający będą mogli porozmawiać z przedstawicielami wszystkich instytucji. W przestrzeni wirtualnej możliwość tego rodzaju kontaktu zapewnią czaty oraz forum.
Sponsorem głównym targów będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych – Worldwide School, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Patronat medialny obejmą: Onet.pl, Radiostacja, „Filipinka”, „Dlaczego”, „Gazeta dla Maturzystów” oraz Program Rządowy „Pierwsza Praca”.
http://www.targi.edu.pracuj.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...