Studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe i MBA, wyjazdy zagraniczne, kursy językowe i e-learningowe, specjalistyczne szkolenia oraz wydawnictwa edukacyjne – to oferta IV Wirtualnych Targów Edukacyjnych, trwających od 14 do 16 września.
Już po raz czwarty na stronie www.targi.edu.pracuj.pl odbędą się Wirtualne Targi Edukacyjne, organizowane przez serwis Edu.pracuj.pl. – W targach może wziąć udział każdy. Nie ma biletów wstępu, nie trzeba płacić za dojazd. Na targi można wejść z każdego komputera, który posiada dostęp do Internetu – mówi Marcin Pietras, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia.
Wśród prezentowanych na targach ofert edukacyjnych znajdą się propozycje dla licealistów, studentów i absolwentów oraz specjalistów z kilkuletnim stażem zawodowym.
– Uczniowie szkół średnich będą mogli zapoznać się z propozycjami szkół policealnych, jak również z ofertami studiów licencjackich i magisterskich – wymienia Marcin Pietras. – Na targach zaprezentują się także szkoły językowe, organizatorzy wyjazdów zagranicznych oraz kursów e-learningowych. Studenci i absolwenci odnajdą informacje dotyczące studiów uzupełniających i podyplomowych. Specjaliści dotrą do ofert kursów doskonalących umiejętności zawodowe, studiów MBA czy szkoleń przygotowujących do specjalistycznych certyfikatów.
Jak co roku, przestrzeń targowa zostanie podzielona na 11 wirtualnych stoisk – pokoi tematycznych (m.in. studia licencjackie, wyjazdy językowe, MBA). – Goście, którzy odwiedzą targi, uzyskają szczegółowe informacje o danej instytucji edukacyjnej i jej ofercie. Będą mogli obejrzeć prezentacje wybranych szkół i organizacji oraz poznać osoby, które wcześniej skorzystały z ich usług – wyjaśnia Marcin Pietras. – Podobnie jak na tradycyjnych targach, odwiedzający będą mogli porozmawiać z przedstawicielami wszystkich instytucji. W przestrzeni wirtualnej możliwość tego rodzaju kontaktu zapewnią czaty oraz forum.
Sponsorem głównym targów będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych – Worldwide School, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Patronat medialny obejmą: Onet.pl, Radiostacja, „Filipinka”, „Dlaczego”, „Gazeta dla Maturzystów” oraz Program Rządowy „Pierwsza Praca”.
http://www.targi.edu.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.