Już prawie 300 projektów zgłoszono do konkursu „Projekt-Marzenie”, zorganizowanego przez Grupę Onet.pl SA i spółkę DreamLab Onet.pl. Prace przyjmowane będą jeszcze do 9 marca br.
Konkurs kierowany jest do osób, które marzą o własnym biznesie internetowym, a jednocześnie mają dość konkretne plany jego realizacji. Grupa Onet.pl chce w ten sposób dotrzeć do młodych ludzi (18-35 lat) z nieprzeciętnymi pomysłami multimedialnymi, których projekty mogą okazać się innowacyjne czy wręcz rewolucyjne na skalę całego polskiego internetu.
Prace zgłaszane są w trzech kategoriach konkursowych:
– projekt multimedialny/interaktywny: TV + Internet + nowe technologie
– aplikacje narzędziowe
– internetowy serwis społecznościowy
Zgłoszone do 9 marca projekty zostaną ocenione przez Komisję Konkursową, w składzie: Łukasz Wejchert (prezes zarządu Grupy Onet.pl SA, wiceprezes zarządu TVN SA), Grzegorz Wójcik (prezes DreamLab Onet.pl Sp. z o.o., członek zarządu Grupy Onet.pl SA), Olgierd Dobrzyński (członek zarządu TVN SA, dyrektor departamentu rozwoju biznesu TVN SA), Roman Młodkowski (dyrektor działu serwisów biznesowych TVN SA, dyrektor programowy TVN CNBC).
Wręczenie nagród w konkursie odbędzie się 18 marca w siedzibie Grupy ITI w Warszawie.
Poza atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi (główna to 20 tys. zł) organizatorzy nie wykluczają także dodatkowych benefitów – wybrani uczestnicy konkursu mogą otrzymać propozycje realizowania swoich projektów we współpracy z Grupą Onet.pl SA.
Pomysłodawcą i współorganizatorem konkursu jest DreamLab Onet.pl Sp. z o.o., firma będąca centrum badań i rozwoju nowych technologii w Grupie ITI.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.