Niemal 300 projektów internetowych w Onet.pl

Opublikowano: 3 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Już prawie 300 projektów zgłoszono do konkursu „Projekt-Marzenie”, zorganizowanego przez Grupę Onet.pl SA i spółkę DreamLab Onet.pl. Prace przyjmowane będą jeszcze do 9 marca br.

Konkurs kierowany jest do osób, które marzą o własnym biznesie internetowym, a jednocześnie mają dość konkretne plany jego realizacji. Grupa Onet.pl chce w ten sposób dotrzeć do młodych ludzi (18-35 lat) z nieprzeciętnymi pomysłami multimedialnymi, których projekty mogą okazać się innowacyjne czy wręcz rewolucyjne na skalę całego polskiego internetu.

Prace zgłaszane są w trzech kategoriach konkursowych:

–    projekt multimedialny/interaktywny: TV + Internet + nowe technologie
–    aplikacje narzędziowe
–    internetowy serwis społecznościowy

Zgłoszone do 9 marca projekty zostaną ocenione przez Komisję Konkursową, w składzie: Łukasz Wejchert (prezes zarządu Grupy Onet.pl SA, wiceprezes zarządu TVN SA), Grzegorz Wójcik (prezes DreamLab Onet.pl Sp. z o.o., członek zarządu Grupy Onet.pl SA), Olgierd Dobrzyński (członek zarządu TVN SA, dyrektor departamentu rozwoju biznesu TVN SA), Roman Młodkowski (dyrektor działu serwisów biznesowych TVN SA, dyrektor programowy TVN CNBC).

Wręczenie nagród w konkursie odbędzie się 18 marca w siedzibie Grupy ITI w Warszawie.

Poza atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi (główna to 20 tys. zł) organizatorzy nie wykluczają także dodatkowych benefitów – wybrani uczestnicy konkursu mogą otrzymać propozycje realizowania swoich projektów we współpracy z Grupą Onet.pl SA.

Pomysłodawcą i współorganizatorem konkursu jest DreamLab Onet.pl Sp. z o.o., firma będąca centrum badań i rozwoju nowych technologii w Grupie ITI.

www.projektmarzenie.pl

Sylwester KozakNiemal 300 projektów internetowych w Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.