Nieruchomości INTERIA.PL

Opublikowano: 16 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Użytkownicy INTERIA.PL zyskali dostęp do największej w polskim Internecie bazy ofert kupna, sprzedaży, zamiany i wynajmu nieruchomości. Umożliwia to serwis Nieruchomości, prezentujący ogłoszenia z rynku wtórnego i pierwotnego.

Witryna zawiera ponad 350 tys. ofert z rynku wtórnego, zamieszczonych przez agencje nieruchomości oraz osoby prywatne, które mogą dodawać anonse bezpośrednio z poziomu strony. Dostępnych jest też około 5 tys. ofert nieruchomości nowych, zamieszczonych przez firmy deweloperskie oraz spółdzielnie mieszkaniowe. Baza ogłoszeń na bieżąco aktualizowana jest przez Trader.pl, spółkę partnerującą INTERIA.PL w nowym przedsięwzięciu.

Ogłoszenia w Nieruchomościach obejmują teren całej Polski. Dotyczą zarówno domów, jak i mieszkań, działek, lokali usługowych, garaży oraz obiektów użytkowych. Serwis zaopatrzono w precyzyjną wyszukiwarkę, umożliwiającą użytkownikowi szybki dostęp do interesujących go ofert. Są one wyświetlane według kryterium rodzaju poszukiwanej nieruchomości, jej lokalizacji (ze szczegółowością do konkretnej dzielnicy), metrażu i ceny.

Oferty sprzedaży czy wynajmu często są wzbogacane zdjęciami proponowanej nieruchomości. Towarzyszy im też kalkulator, pozwalający wyliczyć dodatkowe koszty zakupu – opłatę notarialną, skarbową oraz prowizję agencji. Atutem Nieruchomości jest także poradnik, pozwalający uniknąć błędów przy nabywaniu, sprzedawaniu i wynajmie nieruchomości. Zawiera on praktyczne wskazówki dotyczące ubezpieczeń, wyboru kredytu, budowy domu, a także przykłady umów z podaniem konkretnych zapisów, na które przy podpisywaniu trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Ponadto na stronach serwisu użytkownicy mają do dyspozycji bazę 450 agencji nieruchomości z całej Polski, obejmującą wizytówki firm, linki do ich stron WWW oraz informację o aktualnie oferowanej liczbie ogłoszeń.

http://nieruchomosci.interia.pl

Sylwester KozakNieruchomości INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.