Nietypowa kampania rekrutacyjna do FreszConnect

Opublikowano: 20 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja Freszlab, specjalizująca się w marketingu młodzieżowym realizuje nietypową akcję rekrutacyjną dla młodych ludzi, chcących dołączyć do teamu FreszConnect. Wykorzystuje w tym celu elementy sztuki ulicy – czyli „ Street Art’u”.
Autorów koncepcji przytłaczają wielkie plansze reklamowe, wszechobecność szyldów i ogłoszeń. Postanowili dotrzeć do młodzieży innymi formami komunikacji. Stąd pomysł wykorzystania w kampanii elementów street-art’u. Freszlab chce w komunikacji z młodymi posługiwać się kodami kultury popularnej i właśnie z niej czerpie inspirację. Na murach warszawskich Wyścigów powstało już graffiti, a do rozdania przygotowanych jest kilkadziesiąt tysięcy vlepek z charakterystycznymi postaciami FreszConnect.

Osoby, które pomyślnie przejdą etap rekrutacji, przydzielane są do różnych grup (w zależności od wieku) oraz różnych działów FreszConnect, w zależności od kreatywności i stopnia zaangażowania w projekty. Młodzi mogą brać udział we fresz meetingach, prowadzić badania wśród swoich rówieśników oraz pomagać agencji w jej działaniach.

FreszConnect działa w ramach agencji reklamowej Freszlab.

www.freszlab.com

Hanna LaskowskaNietypowa kampania rekrutacyjna do FreszConnect

Podziel się!

O autorze

hania