Serwis danceflowing.pl ma charakter społecznościowy. Skierowany jest do użytkowników, których pasją jest taniec. Witrynę w dużej części redagują internauci, którzy – m.in. na forum – dzielą się swoją namiętnością do różnych form tańca: nowoczesnego, klasycznego, latynoamerykańskiego… Użytkownicy mogą wysyłać zdjęcia i filmy z własnymi popisami tanecznymi oraz tworzyć ranking najlepszych wykonawców. Platformie patronuje Puma Free Flowing.
Taniec od kilku sezonów jest najmodniejszą i najpopularniejszą formą ruchu w Polsce. Zmagania gwiazd na parkiecie śledzą miliony widzów. Później szukają oni informacji o swoich ulubieńcach w Internecie, stąd w Wirtualnej Polsce nie mogło zabraknąć profesjonalnej witryny o tematyce tańca. W ramach projektu Dance Flowing współpracujemy także z 4FunTV. Na antenie tej telewizji emitowane będą… filmy internautów, z ich najlepszymi układami choreograficznymi, przesłane do WP w odpowiedzi na taneczne konkursy serwisu – podkreśla Estera Gabczenko z Wirtualnej Polski, Koordynator Projektu –Wyjątkowe jest i to, że materiały filmowe tworzone przez nasz portal internetowy na potrzeby witryny danceflowing.pl będą stanowiły jedną z kluczowych pozycji programu telewizyjnego „Dance Flowing”, emitowanego w telewizji 4FunTV.
Serwis danceflowing.pl podzielony jest na kilka sekcji. Są to m.in. gorące tematy (np. czy samemu można nauczyć się breaka?), wiadomości dnia (historia konkretnego tańca), co słychać w tanecznym światku (plotki o gwiazdach programów telewizyjnych związanych z tańcem).
Wiedzę teoretyczną można połączyć z praktyką w najważniejszej sekcji witryny – dance academy. Tu właśnie znajdują się zrealizowane i wyprodukowane przez WP filmy z lekcjami: wacking, hip-hopu. new-style i dancehall. Nauka każdego tańca składa się z 6 lekcji, począwszy od najprostszych kroków po pełen układ. Trenerami są młodzi tancerze z grupy FNF-Dance Studio, którzy swoje umiejętności nabyli na kursach i warsztatach w Los Angeles i Londynie. Prezentują oni układy choreograficzne stworzone specjalnie dla użytkowników Wirtualnej Polski w ścisłej kooperacji z dystrybutorem zapachów Puma Free Flowing. Naukę można rozpocząć natychmiast, a postępy – na podstawie przesłanych przez internautów filmów – weryfikuje specjalne jury. Będę oceniał raczej surowo, ale chciałbym też, żeby każdy się tym bawił. Jednak bardzo ważna jest muzykalność i na to przede wszystkim będę zwracał uwagę. – mówi członek jury, Mariusz Kotarski.
Udało nam się podjąć współpracę z agencją Fresh’n Funky, do której należą najlepsi choreografowie i tancerze w Polsce. Szkolą się w najbardziej prestiżowych szkołach tańca na świecie, takich jak Brodway Dance Center w Nowym Jorku, czy Debbie Reynolds Dance Studios w Los Angeles i wciąż polepszają swój warsztat. Dlatego lekcje tańca, które nakręciliśmy, to choreografie na bardzo wysokim poziomie. – dodaje Marta Spychalska z Biura Reklamy Wirtualnej Polski.
Partnerem serwisu danceflowing.pl jest Procter & Gamble Prestige Products Polska – dystrybutor zapachów Puma Free Flowing. W ramach projektu DanceFlowing WP współpracuje także z telewizją 4FunTV, na antenie której, w każdą sobotę o 17.30, emitowane będą najlepsze filmy zgłoszone przez internautów do konkursów WP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.