Jak wynika z ostatniego badania Megapanel PBI/Gemius, porównywarka cen Nokaut.pl w okresie sześciu miesięcy odnotowała niemal trzykrotny wzrost ilości użytkowników odwiedzających serwis. Osiągnęła tym samym rekordowy przyrost oglądalności, wyprzedzając inne wiodące porównywarki cen na rynku.
Mimo, iż Nokaut.pl uruchomiony zaledwie rok temu należy do najmłodszych serwisów tego typu, to miesięcznie gromadzi wokół siebie już ponad 1 milion aktywnie kupujących internautów.
– Wynik ten cieszy tym bardziej, iż duża kampania reklamowa, którą mamy w planach, dopiero przed nami – mówi E-Commerce & PR Manager w Nokaut.pl – Agnieszka Kańkowska. – Staramy się w pełni wykorzystać w naszym serwisie możliwości techniczne, które pomogą użytkownikom w odnalezieniu interesującego ich produktu. Nokaut.pl w coraz większym stopniu wykorzystuje technologię Ajax, rozwijając intuicyjny interfejs użytkownika, wspierający przyjazne wyszukiwanie produktów.
Okazuje się, że nie tylko użytkownicy porównywarki cen Nokaut.pl doceniają jej zalety. Z miesiąca na miesiąc powiększa się liczba sklepów, które chcą promować swoje oferty w Nokaut.pl. Jeszcze pół roku temu było ich 300. Dziś z porównywarką współpracuje ponad 670 sprzedawców. Prosty sposób na nawiązanie współpracy oraz brak miesięcznego abonamentu to tylko niektóre powody sprawiające, że Nokaut.pl rośnie szybciej niż konkurencja.
Przez ostatnie pół roku w Nokaut.pl bardzo dużo się wydarzyło. Firma niezwykle dynamicznie się rozwija. – Nasza praca daje widoczne efekty również w wynikach finansowych szybciej niż się tego spodziewaliśmy – podkreśla Wojciech Czernecki, współzałożyciel i Członek Zarządu w Nokaut.pl. – Stale zwiększamy też liczbę zatrudnionych osób, bowiem nowe pomysły wprowadzane w serwisie wymagają coraz większych nakładów pracy. W związku z tym przeprowadziliśmy się do większego biura, aby zapewnić wszystkim naszym pracownikom komfortowe warunki – dodaje Wojciech Czernecki.
Nokaut.pl przez ostatnie miesiące wprowadził szereg nowych funkcjonalności. Po uruchomieniu mobilnej wersji serwisu internauci mogą sprawdzić ceny również za pomocą telefonu komórkowego. Dodatkowo na stronach Nokaut.pl po znalezieniu interesującego produktu można obejrzeć go na filmie, a najbliższy sklep odnaleźć na mapie – to nowe funkcjonalności wprowadzone z myślą o użytkownikach porównywarki. Twórcy serwisu zapowiadają, że kolejne nowości pojawią się już wkrótce.
www.nokaut.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.