Nokia Studio Garaż w Gadu Radio

W Gadu Radio, internetowej stacji radiowej należącej do grupy Gadu-Gadu, trwa obecnie kampania Nokia Studio Garaż – projektu promującego młodych, niezależnych artystów. Na potrzeby akcji stworzona została specjalna stacja radiowa dedykowana marce – „Nokia Studio Garaż”, a wspierają ją pozostałe media Gadu-Gadu. Kampania stanowi część internetowych działań promocyjnych Nokia. Zaplanował ją dom mediowy Mediacom. Akcja potrwa do 30 września.
Kampania Nokia Studio Garaż w mediach Gadu-Gadu opiera się przede wszystkim na platformie Gadu Radio, w której stworzona został specjalna stacja radiowa „Nokia Studio Garaż”. Wśród  emitowanych utworów z gatunku R’n’B, hip-hop, rock i elektro znajdują się także piosenki uczestników konkursu Studio Garaż.

Nokia nie tylko zadecydowała o profilu muzycznym własnego radia, ale także posiada na wyłączność jego przestrzeń reklamową. Silnym wsparciem dla stacji „Nokia Studio Garaż” jest emisja w czasie trwania całej kampanii spotu startowego  (reklama emitowana każdorazowo po włączeniu określonego kanału w Gadu Radio).

Do kanału została przypisana podstrona na www.gaduradio.pl oraz specjalny numer Gadu-Gadu – 5220, który jest jednocześnie oznaczeniem jednego z najnowszych telefonów muzycznych Nokia. Pod tym samym numerem znajdziemy w serwisie MojaGeneracja.pl profil kanału ze specjalną „skórką” oraz aktywnie prowadzonym blogiem.

Akcję promocyjną w Gadu Radio wspierają także standardowe formy reklamowe dostępne w mediach należących do Gadu-Gadu oraz niestandardowy branding w serwisie Muzango.pl.

Po kilku dniach od startu kampanii słuchalność kanału wynosi ponad 3000 słuchaczy dziennie.

Własne stacje radiowe cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów. W Gadu Radio mogliśmy słuchać już między innymi Orange Music, Mamma Mia czy Puma Jamaica.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top