Po podliczeniu przez KPMG głosów oddanych przez członków Akademię Mediów i Reklamy, podano nominacje w poszczególnych kategoriach Impactor 2008. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród dla najbardziej podziwianych ludzi oraz firm branży mediowej i reklamowej odbędzie się w czwartek, 28 lutego 2008 w Warszawie w klubie Palladium.
Człowiek Przemysłu Mediowego:
Zygmunt Solorz-Żak
Marek Sowa
Nina Terentiew
Piotr Walter
Najbardziej Wiarygodne Medium:
nasza-klasa.pl
Polsat
TVN 24
Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz:
Tomasz Lis
Bogdan Rymanowski
zbiorowo: Andrzej Mrozowski i Tomasz Sekielski
Najbardziej Wiarygodny Reklamodawca:
Kampania Piwowarska
PLAY
Unilever
Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku:
DDB Warszawa
G7
PZL
Scholz&Friends Warszawa
Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku:
Mediacom
Starcom
ZenithOptimedia
Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku:
Euro RSCG Sensors
On-Board PR
Partner of Promotion
Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku:
Eskadra
Euro RSCG4D
MRM
Peppermint
Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku:
AMS
Clear Chanel Polska
Stroer
Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku:
AGB
Gemius
MillwardBrown SMG/KRC
Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku:
MRM Worldwide
OS3 Multimedia
Tribal DDB
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.