Nordea i LG Petro Bank stawiają na intranetowy Help-Desk

The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu Help-Desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także – po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku zeszłego roku – w Nordea Bank Polska.

Autorski system BTS (Bug Tracking System) zostanie zainstalowany w centrali LG Petro Bank w Łodzi, po czym – za pośrednictwem sieci intranetowej – udostępniony w pierwszym etapie wszystkim pracownikom banku. Za pośrednictwem BTS’a będą oni mogli informować dział serwisu technicznego o różnego rodzaju problemach, takich jak np. awaria drukarki czy komputera. W drugim etapie przy pomocy systemu będą również obsługiwane zgłoszenia od klientów banku, którzy korzystają z usług związanych z bankowością elektroniczną (Home Banking).

“Dzięki systemowi BTS będziemy mogli znacznie przyśpieszyć i usprawnić proces usuwania zgłaszanych awarii, monitorować ich przebieg, eliminować najbardziej zawodny sprzęt, analizować najczęściej zgłaszane problemy i stworzyć bazę wiedzy zawierającą metody ich usuwania. Jestem przekonany, że wdrożenie systemu przyczyni się również m.in. do zminimalizowania czasu przestojów związanych z awariami i skrócenia czasu reakcji na zapytania naszych Klientów, a co za tym idzie – jeszcze większego ich zadowolenia.” – mówi Wojciech Syrek-Gerstenkorn, Dyrektor Departamentu Informatyki i Telekomunikacji w LG Petro Bank.

Zgłoszenia do systemu BTS będą przyjmowane za pomocą specjalnego internetowego formularza, który będzie tworzony przez administratora systemu. Dostęp do formularza będą mieli wyłącznie uprawnieni użytkownicy. Każdy z nich będzie miał założone konto w systemie, dzięki czemu oprócz zgłaszania swoich uwag, będzie również mógł na bieżąco monitorować postęp prac nad rozwiązywaniem zgłoszonego problemu.

System będzie automatycznie informował o wpłynięciu nowego zgłoszenia powiadamiając o tym fakcie odpowiedniego pracownika Help-Desk’u. Ten zdiagnozuje problem i wybierze najbardziej kompetentną osobę do jego rozwiązania. Po usunięciu usterki system ponownie automatycznie powiadomi o tym wszystkie zainteresowane strony. Cały ten proces będzie w pełni archiwizowany i łatwy do monitoringu dzięki dostępnym w systemie raportom.

http://www.tpg.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry