The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu Help-Desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także – po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku zeszłego roku – w Nordea Bank Polska.
Autorski system BTS (Bug Tracking System) zostanie zainstalowany w centrali LG Petro Bank w Łodzi, po czym – za pośrednictwem sieci intranetowej – udostępniony w pierwszym etapie wszystkim pracownikom banku. Za pośrednictwem BTS’a będą oni mogli informować dział serwisu technicznego o różnego rodzaju problemach, takich jak np. awaria drukarki czy komputera. W drugim etapie przy pomocy systemu będą również obsługiwane zgłoszenia od klientów banku, którzy korzystają z usług związanych z bankowością elektroniczną (Home Banking).
„Dzięki systemowi BTS będziemy mogli znacznie przyśpieszyć i usprawnić proces usuwania zgłaszanych awarii, monitorować ich przebieg, eliminować najbardziej zawodny sprzęt, analizować najczęściej zgłaszane problemy i stworzyć bazę wiedzy zawierającą metody ich usuwania. Jestem przekonany, że wdrożenie systemu przyczyni się również m.in. do zminimalizowania czasu przestojów związanych z awariami i skrócenia czasu reakcji na zapytania naszych Klientów, a co za tym idzie – jeszcze większego ich zadowolenia.” – mówi Wojciech Syrek-Gerstenkorn, Dyrektor Departamentu Informatyki i Telekomunikacji w LG Petro Bank.
Zgłoszenia do systemu BTS będą przyjmowane za pomocą specjalnego internetowego formularza, który będzie tworzony przez administratora systemu. Dostęp do formularza będą mieli wyłącznie uprawnieni użytkownicy. Każdy z nich będzie miał założone konto w systemie, dzięki czemu oprócz zgłaszania swoich uwag, będzie również mógł na bieżąco monitorować postęp prac nad rozwiązywaniem zgłoszonego problemu.
System będzie automatycznie informował o wpłynięciu nowego zgłoszenia powiadamiając o tym fakcie odpowiedniego pracownika Help-Desk’u. Ten zdiagnozuje problem i wybierze najbardziej kompetentną osobę do jego rozwiązania. Po usunięciu usterki system ponownie automatycznie powiadomi o tym wszystkie zainteresowane strony. Cały ten proces będzie w pełni archiwizowany i łatwy do monitoringu dzięki dostępnym w systemie raportom.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.