Karen Notebook S.A. wprowadza do sprzedaży komputery przenośne marki Apple. To nie pierwszy produkt tej firmy w ofercie Karen – w listopadzie 2005 sieć rozpoczęła sprzedaż iPodów, które cieszyły się dużym zainteresowaniem.
'Mimo dość wysokiej ceny, produkty Apple cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Zachęceni sukcesem sprzedawanych w Karen od kilku miesięcy iPodów, zdecydowaliśmy się na uzupełnienie oferty komputerów przenośnych o produkty Apple. W chwili obecnej sprzedajemy ponad 200 modeli notebooków wszystkich liczących się marek, dzięki czemu nawet najbardziej wymagający klient znajdzie u nas coś dla siebie, i to bez względu na to w jakim środowisku chce pracować: Windows, Linux czy Mac OS. ’ – mówi Mariusz Grosiak, Dyrektor Handlowy Karen Notebook S.A.
Na początek w ofercie Karen dostępne są trzy modele notebooków sygnowanych znakiem jabłka: ekonomiczny model iBook G4 z 12-calową matrycą w cenie 3449 zł netto (4208 zł brutto) oraz dwa droższe modele z serii PowerBook G4, przeznaczone do profesjonalnych zastosowań. PowerBooki dostępne są w cenie 5249 zł netto ( 6404 zł brutto) za model z matrycą 12- calową oraz 8349 zł netto (10186 zł brutto) za model z matrycą 17 -calową. Wszystkie dostępne w Karen komputery Apple wyposażone są w porty WiFi, Bluetooth i Fire Wire, mocne karty graficzne ATI lub NVIDIA oraz system operacyjny Mac OS X v10.4 Tiger i bogaty pakiet oprogramowania: iLife.
Już wkrótce w ofercie Karen pojawią się także notebooki Apple MacBook Pro, oparte na najnowszym dwurdzeniowym procesorze Intel Core Duo.
Karen Notebook SA to sieć 32 salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. Jako lider na rynku komputerów przenośnych, Karen Notebook oferuje swoim klientom największy wybór notebooków wszystkich czołowych marek: Acer, California Access, Fujitsu-Siemens, HP, LeNovo, Toshiba. Teraz do tej grupy dołączyła również marka Apple.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.