Notino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W porównaniu z rokiem ubiegłym, liczba zamówień wzrosła o 29% w okresie od 11 listopada do 1 grudnia. Klienci złożyli ponad 3,5 miliona zamówień, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu do zeszłorocznych 2 milionów. Najwięcej zamówień złożono w piątek, 29 listopada, kiedy to liczba zamówień wyniosła 291 512. W całym okresie promocyjnym sprzedano łącznie 12 milionów produktów, co oznacza średnio 7 produktów na sekundę.
Zainteresowanie klientów z całej Europy
Tegoroczny Black Friday przyciągnął klientów ze wszystkich 27 krajów, w których obecna jest firma. Najwięcej zamówień złożyli klienci z Polski, osiągając liczbę 556 620 zamówień, natomiast czescy klienci zamówili 523 154 przesyłek. Zainteresowanie Black Friday rośnie z roku na rok, co potwierdza tegoroczny sukces. Klienci mieli do wyboru szeroką gamę produktów światowych marek w atrakcyjnych cenach. Coraz więcej osób korzysta z technologicznych udogodnień, takich jak Wirtualne Lusterko czy Wyszukiwarka Zapachów dostępne w aplikacji Notino. Jak zauważył Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer w Notino, te rozwiązania ułatwiają zakupy i przyciągają nowych klientów.
Doświadczenie klienta na pierwszym miejscu
Notino co roku bije swoje rekordy, koncentrując się na podnoszeniu standardów zakupowych oraz szerokiej ofercie produktów. Firma kładzie duży nacisk na rozwiązania technologiczne, które ułatwiają zakupy, jak np. „Discovery box”, pozwalające klientom na wybór do 5 próbek do przetestowania przed zakupem pełnowymiarowych produktów. Wśród najlepiej sprzedających się produktów znalazły się zestaw kosmetyków Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Jet Set oraz maskara Maybelline Lash Sensational Sky High. Michal Vodák, Chief Marketing Officer, podkreślił, że tegoroczny Black Friday był bardzo udany, co pozwoliło na osiągnięcie wzrostu oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.