Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black Friday

Notino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W porównaniu z rokiem ubiegłym, liczba zamówień wzrosła o 29% w okresie od 11 listopada do 1 grudnia. Klienci złożyli ponad 3,5 miliona zamówień, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu do zeszłorocznych 2 milionów. Najwięcej zamówień złożono w piątek, 29 listopada, kiedy to liczba zamówień wyniosła 291 512. W całym okresie promocyjnym sprzedano łącznie 12 milionów produktów, co oznacza średnio 7 produktów na sekundę.

Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black Friday 1

Zainteresowanie klientów z całej Europy

Tegoroczny Black Friday przyciągnął klientów ze wszystkich 27 krajów, w których obecna jest firma. Najwięcej zamówień złożyli klienci z Polski, osiągając liczbę 556 620 zamówień, natomiast czescy klienci zamówili 523 154 przesyłek. Zainteresowanie Black Friday rośnie z roku na rok, co potwierdza tegoroczny sukces. Klienci mieli do wyboru szeroką gamę produktów światowych marek w atrakcyjnych cenach. Coraz więcej osób korzysta z technologicznych udogodnień, takich jak Wirtualne Lusterko czy Wyszukiwarka Zapachów dostępne w aplikacji Notino. Jak zauważył Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer w Notino, te rozwiązania ułatwiają zakupy i przyciągają nowych klientów.

Doświadczenie klienta na pierwszym miejscu

Notino co roku bije swoje rekordy, koncentrując się na podnoszeniu standardów zakupowych oraz szerokiej ofercie produktów. Firma kładzie duży nacisk na rozwiązania technologiczne, które ułatwiają zakupy, jak np. „Discovery box”, pozwalające klientom na wybór do 5 próbek do przetestowania przed zakupem pełnowymiarowych produktów. Wśród najlepiej sprzedających się produktów znalazły się zestaw kosmetyków Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Jet Set oraz maskara Maybelline Lash Sensational Sky High. Michal Vodák, Chief Marketing Officer, podkreślił, że tegoroczny Black Friday był bardzo udany, co pozwoliło na osiągnięcie wzrostu oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top