Novem, jeden z głównych graczy na rynku reklamy rozliczanej za efekt, otwiera w Warszawie biuro sprzedaży. Jego szefem będzie nowy dyrektor sprzedaży spółki – Jarosław Bułka.
Po niecałych dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Novem obsługuje ponad sześćdziesięciu klientów. Chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku, Novem, której główna siedziba mieści się w Krakowie, otwiera oddział w Warszawie.
– Otwarcie warszawskiego biura to kolejny ważny krok w rozwoju firmy. Jestem przekonany, że teraz dodatkowo podniesiemy standard obsługi naszych klientów oraz dotrzemy z naszą ofertą do szerokiego grona nowych reklamodawców – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.
Organizacją warszawskiego biura zajmie się nowy dyrektor sprzedaży Novem – Jarosław Bułka.
Jarosław Bułka swoją karierę zawodową rozpoczynał na stanowisku wicedyrektora ds. finansowych w firmie brokerskiej BTM. Pracował również jako kierownik Biura Obsługi Klienta w Leasing Management, account manager w Broker FM oraz dyrektor biura reklamy serwisu www.expander.pl. Do Novem przyszedł z Polskapresse, gdzie zajmował stanowisko menadżera ds. e-commerce. W ramach obowiązków zajmował się działaniami e-commerce i programami afiliacyjnymi serwisów należących do grupy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.