Novem, jeden z głównych graczy na rynku reklamy rozliczanej za efekt, otwiera w Warszawie biuro sprzedaży. Jego szefem będzie nowy dyrektor sprzedaży spółki – Jarosław Bułka.
Po niecałych dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Novem obsługuje ponad sześćdziesięciu klientów. Chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku, Novem, której główna siedziba mieści się w Krakowie, otwiera oddział w Warszawie.
– Otwarcie warszawskiego biura to kolejny ważny krok w rozwoju firmy. Jestem przekonany, że teraz dodatkowo podniesiemy standard obsługi naszych klientów oraz dotrzemy z naszą ofertą do szerokiego grona nowych reklamodawców – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.
Organizacją warszawskiego biura zajmie się nowy dyrektor sprzedaży Novem – Jarosław Bułka.
Jarosław Bułka swoją karierę zawodową rozpoczynał na stanowisku wicedyrektora ds. finansowych w firmie brokerskiej BTM. Pracował również jako kierownik Biura Obsługi Klienta w Leasing Management, account manager w Broker FM oraz dyrektor biura reklamy serwisu www.expander.pl. Do Novem przyszedł z Polskapresse, gdzie zajmował stanowisko menadżera ds. e-commerce. W ramach obowiązków zajmował się działaniami e-commerce i programami afiliacyjnymi serwisów należących do grupy.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...