Novem udostępnia klientom i wydawcom internetowym ”reklamy ofertowe” – narzędzie technologiczne mające podnosić efektywność internetowych kampanii reklamowych średnio o 25%.
Reklamy ofertowe to narzędzie oparte o tzw. feedy produktowe zwiększające efekty działań reklamowych w internecie, które doskonale sprawdza się w przypadku marketingu afiliacyjnego. Feed produktowy jest to pobrany z bazy danych reklamodawcy zestaw informacji o poszczególnych produktach, takich jak: nazwa, opis, zdjęcie, cena oraz link do strony danego produktu w sklepie. Dane te zapisywane są w pliku XML i poprzez specjalny panel udostępniane wydawcom, czyli zrzeszonym w sieci afiliacyjnej właścicielom witryn.
Wydawcy mogą indywidualnie decydować, które produkty najlepiej odpowiadają internautom odwiedzającym ich serwis i które w związku z tym będą promować. Pobierają automatycznie generowane kreacje reklamowe dla wybranych artykułów i umieszczają je na swoich stronach – np. modele telefonów dla kobiet w serwisach kobiecych. Pozwala to na bardzo precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.
Po kliknięciu w reklamę, osoba zainteresowana konkretnym produktem, kierowana jest bezpośrednio na jego stronę w serwisie reklamodawcy. Nie traci przy tym czasu na poszukiwanie promowanego produktu wśród tysięcy innych i może od razu podejmować decyzje – także zakupowe. Wydawcy mają możliwość monitorowania, jak ich wybory przekładają się na pożądane akcje internautów w serwisie docelowym, co motywuje ich do wyświetlania reklam najbardziej efektywnych.
„Reklamy oparte o feedy produktowe znacznie podnoszą konwersję reklamy” – mówi Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem. „Oznacza to, że spośród osób przekierowanych do serwisu reklamodawcy odsetek tych, które dokonały zakupu, jest znacznie wyższy w kampaniach, gdzie wykorzystano tę technologię. Wyniki 30 kampanii przeprowadzonych przez Commission Junction – jednego z pionierów marketingu afiliacyjnego na świecie – wskazują na wzrost efektywności reklam po wprowadzeniu feedów średnio o 25%. Wyższy współczynnik konwersji oznacza większe zyski zarówno dla reklamodawcy, jak i dla właścicieli witryn” – wyjaśnia.
Wprowadzenie technologii reklam ofertowych pozwoli na prowadzenie przez Novem jeszcze skuteczniejszych działań reklamowych, rozliczanych wyłącznie za pożądany efekt, czyli konkretne akcje internautów – np. zakup produktu lub zarejestrowanie się w serwisie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.