Novem udostępnia DirectTrack

Opublikowano: 1 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od 1 października wszystkie programy afiliacyjne oraz kampanie reklamowe prowadzone przez Novem realizowane są z wykorzystaniem oprogramowania DirectTrack. Pozwala ono zaoferować najbardziej zaawansowane i efektywne kosztowo modele prowadzenia działań reklamowych w internecie, rozliczanych za efekt tych działań.
Klienci Novem – reklamodawcy, otrzymali możliwość realizacji kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych, w których płacą wydawcom za osiągnięte akcje w tym także uzyskaną sprzedaż swoich produktów na witrynie internetowej. Oprogramowanie zapewnia im także dostęp w czasie rzeczywistym do szczegółowych danych dotyczących ich kampanii. Wydawcom z kolei, oprogramowanie dostarcza zaawansowane narzędzia obsługi oraz analizy kampanii reklamowych prowadzonych na ich powierzchni. DirectTrack jest systemem analityczno-emisyjnym wykorzystywanym w przeszło 250 sieciach afiliacyjnych na całym świecie. Novem wdrażając oprogramowania dokonało tłumaczenia wszystkich  interfejsów na język polski.

Podstawowe cechy DirectTrack, które będą wykorzystywane w realizacji programów afiliacyjnych i kampaniach sprzedażowych realizowanych przez Novem to:

– możliwość realizacji i pełnej analizy kampanii rozliczanych w modelach za efekt, za: odsłony, kliknięcia, akcje, sprzedaż (CPM, CPC, CPA, CPS),

– zaawansowane narzędzie emisji reklam w rozproszonej sieci wydawców, z których każdy może samodzielnie definiować dowolne miejsca reklamowe,

– możliwość zastosowania wielu modeli rozliczeń pomiędzy reklamodawcami i wydawcami, od tych najprostszych po złożone modele hybrydowe,

– automatyczna optymalizacja prowadzonych kampanii – doboru kreacji i wykorzystywanych powierzchni pod względem efektywności kosztowej,

–  obsługa i optymalizacja wszelkich dostępnych form reklamowych zarówno display, mailingów jak i linków tekstowych w wyszukiwarkach,

– analiza potencjalnych oszustw i system ostrzegania o możliwości ich wystąpienia u danego wydawcy.

„Do naszego zespołu dołączył mocny zawodnik. DirectTrack to dobre rozwiązanie, dzięki któremu nasi klienci będą mogli prowadzić naprawdę efektywne kampanie reklamowe.” komentuje prezes zarządu Novem – Jacek Pasławski.

www.novem.pl

Hanna LaskowskaNovem udostępnia DirectTrack

Podziel się!

O autorze

hania