Nowa forma reklamy w WirtualneMedia.pl

Opublikowano: 28 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od początku marca sieć reklamowa Ad.net wprowadza nową ofertę sprzedaży reklamy w serwisie Wirtualnemedia.pl. Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców stworzony został specjalny pakiet, opierający się na czasowym modelu sprzedaży powierzchni reklamowej – tzw. „flat fee”.

W ramach pakietu „MediaSky” reklamodawcy oferowana jest emisja skyscrapera (120×600 lub 160×600 pikseli, waga do 25kB) na wszystkich stronach Wirtualnemedia.pl w ciągu tygodnia.

http://www.wirtualnemedia.pl

Sylwester KozakNowa forma reklamy w WirtualneMedia.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.