1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka ma być najwygodniejszym opakowaniem na rynku zabezpieczonym specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa.
Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła na rynek Megabutelkę, która odpowiada na jedną z kluczowych potrzeb konsumenta, jaką jest wygoda. „Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ uważnie śledzimy trendy rynkowe. Zwyczaje zakupowe się zmieniają, ludzie dążą do wygody. Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach. Grupa Żywiec wychodzi naprzeciw tym trendom – tworzy nową kategorię i jakość na polskim rynku piwnym. Opakowanie, które proponujemy pasuje do stylu życia współczesnego konsument. Warka 1,5 l stwarza nowy wymiar celebrowania piwnego smaku – teraz jedną butelką Warki możemy obdzielić aż trzy osoby” mówi Joanna Nowakowska – Senior Brand manager Warki.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!