Nowa kampania Grupy Żywiec

1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka ma być najwygodniejszym opakowaniem na rynku zabezpieczonym specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa.

Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła na rynek Megabutelkę, która odpowiada na jedną z kluczowych potrzeb konsumenta, jaką jest wygoda. „Zdecydowaliśmy  się na ten krok, ponieważ uważnie śledzimy trendy rynkowe. Zwyczaje zakupowe się zmieniają, ludzie dążą do wygody. Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach. Grupa Żywiec wychodzi naprzeciw tym trendom – tworzy nową kategorię i jakość na polskim rynku piwnym. Opakowanie, które proponujemy pasuje do stylu życia współczesnego konsument. Warka 1,5 l stwarza nowy wymiar celebrowania piwnego smaku – teraz jedną butelką Warki możemy obdzielić aż trzy osoby” mówi Joanna Nowakowska – Senior Brand manager Warki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top