Nowa kampania Grupy Żywiec

1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka ma być najwygodniejszym opakowaniem na rynku zabezpieczonym specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa.

Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła na rynek Megabutelkę, która odpowiada na jedną z kluczowych potrzeb konsumenta, jaką jest wygoda. „Zdecydowaliśmy  się na ten krok, ponieważ uważnie śledzimy trendy rynkowe. Zwyczaje zakupowe się zmieniają, ludzie dążą do wygody. Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach. Grupa Żywiec wychodzi naprzeciw tym trendom – tworzy nową kategorię i jakość na polskim rynku piwnym. Opakowanie, które proponujemy pasuje do stylu życia współczesnego konsument. Warka 1,5 l stwarza nowy wymiar celebrowania piwnego smaku – teraz jedną butelką Warki możemy obdzielić aż trzy osoby” mówi Joanna Nowakowska – Senior Brand manager Warki.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry