Nowa kampania portalu Broń.pl

Opublikowano: 13 listopada 2003. Kategoria: Rynek.

Pierwszy polski portal obronny Broń.pl intensyfikuje działania reklamowe w Internecie oraz mediach tradycyjnych. Obecnie trwa kampania pistoletu Kolter RMG, która swoim zasięgiem objęła między innymi główne serwisy internetowe oraz witryny tematyczne.

Kampania reklamowa pistoletu Kolter RMG, która objęła swoim zasięgiem także prasę ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Głównym celem trwającej obecnie kampanii jest zainteresowanie użytkowników artykułami związanymi z obronnością, a pistolet Kolter RMG jest pierwszym reklamowanym produktem. Celem drugorzędnym prowadzonej kampanii jest zwrócenie uwagi na skuteczność oraz niezawodność pistoletu Kolter RMG.

Kampania została przygotowana w oparciu o badania oraz ankiety prowadzone przez Broń.pl. Według 73% ankietowany użytkowników portalu Broń.pl najskuteczniejszym narzędziem służącym do obrony jest pistolet gazowy, a najlepszym środkiem – gaz pieprzowy.

W pierwszym etapie kampanii wykorzystane zostaną przede wszystkim billboardy oraz standardowe formy reklamy, które zamieszczone zostaną w największych portalach internetowych, w tym Wirtualnej Polsce. Drugi etap kampanii będzie miała charakter czysto informacyjny, gdzie wykorzystane będą bardziej wyraziste formy reklamy, takie jak Interstitials czy Pop-ups, zachęcające do zapoznania się z pistoletem Kolter RMG. Kampanie prowadzona jest pod hasłem: „Pistolet Kolter RMG to pewna i skuteczna obrona” – mówi detektyw Krzysztof Rutkowski, który wziął udział w kampanii.

Zasięg kampanii został przygotowany w oparciu o nową usługę sieci AdNet – GRP Net, której największą zaletą jest duży zasięg oraz możliwość szybkiej jego budowy. W skład powierzchni reklamowej GRP Net wchodzi ponad 6 000 polskich serwisów.

Na potrzeby kampanii reklamowej została stworzona strona http://www.rutkowski.bron.pl, gdzie użytkownik może dokładnie poznać produkt oraz dokonać bezpośredniego zakupu. Kampanię wspiera także wdrożony na potrzeby portalu Broń.pl program lojalnościowy pod nazwa Klub Broń.pl. W pierwszej fazie elementem wspierającym kampanię był eMailing rozesłany do kilku tysięcy użytkowników. Kampania realizowana jest również w prasie.

Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z Grupą AMP Media oparta jest na pokazaniu zarówno właściwości pistoletu, jak i tego, co może dać pistolet Kolter RMG, czyli skuteczną i pewną obronę. Za całość działań dla portalu Broń.pl odpowiedzialna jest agencja interaktywna AMP Media.

http://www.rutkowski.bron.pl

Sylwester KozakNowa kampania portalu Broń.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.