„Znajdź pracę, którą pokochasz” – to hasło przewodnie nowej kampanii wizerunkowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Kampania potrwa od 13 lutego do 6 marca i obejmie kilkanaście stacji telewizyjnych. Za kreację oraz nadzór artystyczny nad projektem odpowiedzialna jest agencja SimpleFrame.
Dwudziestosekundowy spot telewizyjny jest kontynuacją działań wizerunkowych z 2006 roku. – W poprzednim spocie bohater wychodził zachwycony z rozmowy kwalifikacyjnej. Teraz zobaczymy jego pierwszy dzień w pracy, która daje mu satysfakcję i spełnienie – tłumaczy Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. – Podobnie jak poprzednio, i tym razem naszym zamiarem jest przełamywanie stereotypów dotyczących pracy. Chcemy pokazać, że każdy z nas może znaleźć pracę, która będzie dawała dużo radości.
Kreację stworzyła agencja SimpleFrame, z którą Grupa Pracuj współpracuje od 2006 roku.
Spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, POLSAT, TV4, National Geographic, Club, Reality TV, Planete, Canal Plus Sport, AXN, Europa Europa oraz Hallmark. Kampanię telewizyjną będą wspierać reklamy prasowe, radiowe oraz działania w Internecie.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!