„Szukasz pracy? Znajdź z nami” – to hasło nowej kampanii reklamowej internetowej platformy kariery GazetaPraca.pl. Działania promocyjne ruszają 21 listopada i prowadzone będą w prasie i w internecie. Po raz pierwszy GazetaPraca.pl pozycjonuje się jako „Największy serwis rekrutacyjny w Polsce”.
– Wyniki najnowszego badania Megapanel przeprowadzonego przez Gemius i PBI pokazują, że jesteśmy największym serwisem rekrutacyjnym w Polsce. Dlatego po raz pierwszy przygotowaliśmy kreacje, które nie tylko zachęcają do odwiedzania serwisu, ale również komunikują naszą pozycję na rynku. Tę pozycję zawdzięczamy naszym wiernym użytkownikom, którzy coraz częściej wracają do serwisu w poszukiwaniu nie tylko ogłoszeń, ale też porad i wskazówek na temat pracy i rekrutacji – mówi dr Dorota Bachman, dyrektor GazetaPraca.pl.
Kampania internetowa GazetaPraca.pl przebiegać będzie przede wszystkim w zasięgach sieci Ad.net, Arbo Media oraz w serwisach Wirtualnemedia.pl, Mediarun.pl, Medialink.pl, Bankier.pl, Money.pl. Reklamy GazetaPraca.pl pojawią się również w portalu Gazeta.pl. Kreację nośników interaktywnych przygotowała agencja Byss, a zakupem mediów zajęła się agencja Hypermedia wraz z działem marketingu Pionu Internet Agory.
Reklamy prasowe pojawią się głównie w Gazecie Wyborczej oraz w tygodnikach Wprost i Przekrój. Za kreację prasową oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu Pionu Internet Agory.
Nowa kampania reklamowa GazetaPraca.pl potrwa do końca roku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.