„Szukasz pracy? Znajdź z nami” – to hasło nowej kampanii reklamowej internetowej platformy kariery GazetaPraca.pl. Działania promocyjne ruszają 21 listopada i prowadzone będą w prasie i w internecie. Po raz pierwszy GazetaPraca.pl pozycjonuje się jako „Największy serwis rekrutacyjny w Polsce”.
– Wyniki najnowszego badania Megapanel przeprowadzonego przez Gemius i PBI pokazują, że jesteśmy największym serwisem rekrutacyjnym w Polsce. Dlatego po raz pierwszy przygotowaliśmy kreacje, które nie tylko zachęcają do odwiedzania serwisu, ale również komunikują naszą pozycję na rynku. Tę pozycję zawdzięczamy naszym wiernym użytkownikom, którzy coraz częściej wracają do serwisu w poszukiwaniu nie tylko ogłoszeń, ale też porad i wskazówek na temat pracy i rekrutacji – mówi dr Dorota Bachman, dyrektor GazetaPraca.pl.
Kampania internetowa GazetaPraca.pl przebiegać będzie przede wszystkim w zasięgach sieci Ad.net, Arbo Media oraz w serwisach Wirtualnemedia.pl, Mediarun.pl, Medialink.pl, Bankier.pl, Money.pl. Reklamy GazetaPraca.pl pojawią się również w portalu Gazeta.pl. Kreację nośników interaktywnych przygotowała agencja Byss, a zakupem mediów zajęła się agencja Hypermedia wraz z działem marketingu Pionu Internet Agory.
Reklamy prasowe pojawią się głównie w Gazecie Wyborczej oraz w tygodnikach Wprost i Przekrój. Za kreację prasową oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu Pionu Internet Agory.
Nowa kampania reklamowa GazetaPraca.pl potrwa do końca roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.