Nowa kampania reklamowa GazetaPraca.pl

Opublikowano: 21 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„Szukasz pracy? Znajdź z nami” – to hasło nowej kampanii reklamowej internetowej platformy kariery GazetaPraca.pl. Działania promocyjne ruszają 21 listopada i prowadzone będą w prasie i w internecie. Po raz pierwszy GazetaPraca.pl pozycjonuje się jako „Największy serwis rekrutacyjny w Polsce”.
– Wyniki najnowszego badania Megapanel przeprowadzonego przez Gemius i PBI pokazują, że jesteśmy największym serwisem rekrutacyjnym w Polsce. Dlatego po raz pierwszy przygotowaliśmy kreacje, które nie tylko zachęcają do odwiedzania serwisu, ale również komunikują naszą pozycję na rynku. Tę pozycję zawdzięczamy naszym wiernym użytkownikom, którzy coraz częściej wracają do serwisu w poszukiwaniu nie tylko ogłoszeń, ale też porad i wskazówek na temat pracy i rekrutacji – mówi dr Dorota Bachman, dyrektor GazetaPraca.pl.

Kampania internetowa GazetaPraca.pl przebiegać będzie przede wszystkim w zasięgach sieci Ad.net, Arbo Media oraz w serwisach Wirtualnemedia.pl, Mediarun.pl, Medialink.pl, Bankier.pl, Money.pl. Reklamy GazetaPraca.pl pojawią się również w portalu Gazeta.pl. Kreację nośników interaktywnych przygotowała agencja Byss, a zakupem mediów zajęła się agencja Hypermedia wraz z działem marketingu Pionu Internet Agory.

Reklamy prasowe pojawią się głównie w Gazecie Wyborczej oraz w tygodnikach Wprost i Przekrój. Za kreację prasową oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu Pionu Internet Agory.

Nowa kampania reklamowa GazetaPraca.pl potrwa do końca roku.

www.gazetapraca.pl

Hanna LaskowskaNowa kampania reklamowa GazetaPraca.pl

Podziel się!

O autorze

hania