Grupa Onet.pl rozpoczęła kolejną wizerunkową kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona jest w prasie, radiu i telewizji w kanałach z grupy TVN.
– Przygotowaliśmy trzy wersje telewizyjnych spotów reklamowych, oraz 3 różne spoty radiowe oparte, podobnie jak w jesiennej kampanii, o zaskakujące skojarzenia. Chcemy podkreślić, że Zumi.pl ułatwia ludziom życie, pomagając w zlokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, czy instytucji, niezależnie od tego czy szukają tych informacji prywatnie, czy wykonują swoje służbowe obowiązki – mówi Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl SA.
W kampanii telewizyjnej, w TVN, TVN24 i TVN7, wykorzystywane będą trzy 15-sekundowe spoty oraz oparte na nich 8-sekundowe spoty sponsorskie. W pierwszym ze spotów pojawia się znany z filmów przyrodniczych groźny rekin, niebezpiecznie zbliżający się do ekranu – hasło: „Poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie niezwykle ważne – pancerne szyby znalazłem na Zumi.pl”. W drugim spocie widzimy sielankową scenę opalania na plaży, w kadrze pojawia się kelner z tacą na której niesie kolorowe drinki – lektor zaś mówi: „Organizuję wyjazdy służbowe dla naszych pracowników – catering znajduję na Zumi.pl”. W kolejnej reklamówce widzimy biegnącego po plaży psa, aportującego patyk, zaś lektor mówi: „Kiedy ważna przesyłka biznesowa wraca do nadawcy, to coś jest nie tak. Aby tego uniknąć, kuriera znalazłem na Zumi.pl”.
Spoty radiowe emitowane będą w Radiu Zet, RMF FM oraz w Radiu Eska. Ogłoszenia prasowe ukażą się m.in.
w tygodnikach „Polityka”, „Wprost” i „Angora”. Kampania potrwa do końca lutego. Kreacje przygotowano we współpracy z agencją reklamową TBWA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.