Nowa kampania Skoda Superb

Opublikowano: 3 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod takim hasłem wystartowała kampania promująca najbardziej prestiżowy samochód marki Skoda Superb. Kampanię, na zlecenie Skoda Auto Polska S.A., przygotowała agencja reklamowa PEPPERMINT. Mobilną częścią programu zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!

Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o zaletach nowego modelu Skody oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Adresaci kampanii otrzymali pełen pakiet informacji o promowanym aucie. Każdy zainteresowany mógł umówić się na jazdę próbną wysyłając SMS na podany w materiałach numer telefonu. Testy nowego modelu odbywają się nocą.

„Jazda nocna stwarza możliwość zaproszenia osób z grupy docelowej, które w ciągu dnia nie mają czasu, a jednocześnie jest to doskonała okazja do zaprezentowania efektownych systemów nawigacji i iluminacji wnętrza zastosowanych w aucie. Chcieliśmy, aby ta kampania stała się dla jej uczestników ciekawą przygodą i w naturalny sposób skłoniła do odbycia jazdy próbnej Skodą Superb. Wydaje się, że pomysł na zorganizowanie jazd nocą oraz przygotowany specjalnie na tę okazję niestandardowy pakiet materiałów promocyjnych powinien spełnić nasze oczekiwania. Z pierwszych danych wiemy, że użyte podczas kampanii narzędzia marketingu mobilnego znacznie wzmocniły efektywność kontaktu. Rzeczywiste efekty kampanii będzie można jednak podsumować dopiero po zakończeniu wszystkich jazd próbnych” – powiedział Piotr Mularewicz z PEPPERMINT.

http://www.mobijoy.pl

Sylwester KozakNowa kampania Skoda Superb

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.