Wraz z początkiem lutego br. DaimlerChrysler Services Leasing, część koncernu DaimlerChrysler zajmująca się finansową obsługą transakcji, zmieniła swój internetowy wizerunek. Za identyfikację wizualną zgodną ze standardami koncernu oraz znaczne podniesienie poziomu funkcjonalności serwisu WWW odpowiada agencja digital One.
W porównaniu z poprzednio istniejącym serwisem zmieniona została warstwa graficzna, sposób organizacji informacji na stronie oraz sama treść. Rozbudowany i zaktualizowany o nową ofertę firmy site, jest obecnie użytecznym narzędziem zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych czy dla dealerów.
Przebudowanie serwisu daimlerchryslerservices.pl jest pierwszym krokiem w planowanej serii wdrożeń rozwiązań technologicznych podnoszących funkcjonalność stron internetowych również innych podmiotów działających w Polsce a podległych koncernowi DaimlerChrysler. Nawiązana z nimi przez digital One współpraca jest efektem referencji wystawionych agencji przez DaimlerChrysler Automotive Polska – firmy, dla której digital One realizuje różnorodne projekty internetowe (w tym: kampanie reklamowe, prezentacje WWW, mailingi) już od ponad roku.
http://www.daimlerchryslerservices.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.