Wraz z początkiem lutego br. DaimlerChrysler Services Leasing, część koncernu DaimlerChrysler zajmująca się finansową obsługą transakcji, zmieniła swój internetowy wizerunek. Za identyfikację wizualną zgodną ze standardami koncernu oraz znaczne podniesienie poziomu funkcjonalności serwisu WWW odpowiada agencja digital One.
W porównaniu z poprzednio istniejącym serwisem zmieniona została warstwa graficzna, sposób organizacji informacji na stronie oraz sama treść. Rozbudowany i zaktualizowany o nową ofertę firmy site, jest obecnie użytecznym narzędziem zarówno dla klientów indywidualnych jak i instytucjonalnych czy dla dealerów.
Przebudowanie serwisu daimlerchryslerservices.pl jest pierwszym krokiem w planowanej serii wdrożeń rozwiązań technologicznych podnoszących funkcjonalność stron internetowych również innych podmiotów działających w Polsce a podległych koncernowi DaimlerChrysler. Nawiązana z nimi przez digital One współpraca jest efektem referencji wystawionych agencji przez DaimlerChrysler Automotive Polska – firmy, dla której digital One realizuje różnorodne projekty internetowe (w tym: kampanie reklamowe, prezentacje WWW, mailingi) już od ponad roku.
http://www.daimlerchryslerservices.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...