Firma Eniro Polska uruchomiła nową wersję swojego głównego serwisu pf.pl. Odświeżenie strony to jeden w wielu kroków w procesie transformacji, w której uczestniczy firma. Nowoczesny layout, nowy algorytm wyszukiwania, a także szybsze, funkcjonalne mapy – to wybrane funkcjonalności, które czekają na użytkowników strony.
Nowa wersja pf.pl oraz nowoczesne rozwiązania wprowadzone w serwisie czynią go użytecznym i przyjaznym dla użytkowników a także bardziej intuicyjnym. Wśród zmian znajdziemy m.in. nowy wyraźny branding oraz przyjazny i bardziej intuicyjny dla użytkownika układ strony oraz wyszukiwarkę z przejrzyście opisanymi oknami wyszukiwania: „co” i „gdzie”umieszczoną w centralnym punkcie serwisu.
Ulepszono też zakładki, dodano funkcję „tylko w nazwie firmy” umożliwiająca wyszukiwanie wyłącznie w nazwach firm, wyeksponowany został obszar katalogowy – wyraźnie zaznaczona strefa prezentacji danych katalogowych i autopromocyjnych, która ułatwia użytkownikom nawigację po stronie i odróżnienie reklamy od treści serwisu. Likwidacja strony pośredniej (wybór branży), spowoduje bezpośrednie prezentowanie wyników wyszukiwania a także skrócenie czasu oczekiwania na właściwe wyniki.
– W tym roku nasza wyszukiwarka obchodzi swoje 10-te urodziny. Chcieliśmy zrobić naszym użytkownikom i klientom prezent i udało się. Wszystkie zmiany wprowadzone w serwisie są wynikiem badań i bezpośredniego kontaktu z użytkownikami. Nowy wersja www.pf.pl jest nowoczesna, szybka, łatwa w obsłudze i skuteczna, wyróżnia się nowoczesnym layoutem i lepszą nawigacją – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager w Eniro Polska. – Wszystkie nasze działania mają na celu dostosowywanie serwisu do zmian zachodzących na rynku, wykorzystanie najnowszych technologii tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych użytkowników i klientów. Obecna wersja wykorzystuje wiele autorskich pomysłów pracowników naszej firmy i powstała przy ich istotnym wkładzie. W najbliższym czasie planujemy kolejne wdrożenia w ramach strategii transformacji i dostosowywania się do naszych użytkowników – dodaje Piotr Dębski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.