Nowa odsłona i plany pf.pl

Opublikowano: 8 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Eniro Polska uruchomiła nową wersję swojego głównego serwisu pf.pl. Odświeżenie strony to jeden w wielu kroków w procesie transformacji, w której uczestniczy firma. Nowoczesny layout, nowy algorytm wyszukiwania, a także szybsze, funkcjonalne mapy – to wybrane funkcjonalności, które czekają na użytkowników strony.

Nowa wersja pf.pl oraz nowoczesne rozwiązania wprowadzone w serwisie czynią go użytecznym i przyjaznym dla użytkowników a także bardziej intuicyjnym. Wśród zmian znajdziemy m.in. nowy wyraźny branding oraz przyjazny i bardziej intuicyjny dla użytkownika układ strony oraz wyszukiwarkę z przejrzyście opisanymi oknami wyszukiwania: „co” i „gdzie”umieszczoną w centralnym punkcie serwisu.

Ulepszono też zakładki, dodano funkcję „tylko w nazwie firmy” umożliwiająca wyszukiwanie wyłącznie w nazwach firm, wyeksponowany został obszar katalogowy – wyraźnie zaznaczona strefa prezentacji danych katalogowych i autopromocyjnych, która ułatwia użytkownikom nawigację po stronie i odróżnienie reklamy od treści serwisu. Likwidacja strony pośredniej (wybór branży), spowoduje bezpośrednie prezentowanie wyników wyszukiwania a także skrócenie czasu oczekiwania na właściwe wyniki.

– W tym roku nasza wyszukiwarka obchodzi swoje 10-te urodziny. Chcieliśmy zrobić naszym użytkownikom i klientom prezent i udało się. Wszystkie zmiany wprowadzone w serwisie są wynikiem badań i bezpośredniego kontaktu z użytkownikami. Nowy wersja www.pf.pl jest nowoczesna, szybka, łatwa w obsłudze i skuteczna, wyróżnia się nowoczesnym layoutem i lepszą nawigacją – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager w Eniro Polska. – Wszystkie nasze działania mają na celu dostosowywanie serwisu do zmian zachodzących na rynku, wykorzystanie najnowszych technologii tak, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych użytkowników i klientów. Obecna wersja wykorzystuje wiele autorskich pomysłów pracowników naszej firmy i powstała przy ich istotnym wkładzie. W najbliższym czasie planujemy kolejne wdrożenia w ramach strategii transformacji i dostosowywania się do naszych użytkowników – dodaje Piotr Dębski.

Hanna LaskowskaNowa odsłona i plany pf.pl

Podziel się!

O autorze

hania