Agencja Interaktywna Internet Designers zmieniła swoją witrynę internetową (id.pl). Zmiana ta jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii firmy zapoczątkowanej w ubiegłym roku przekształceniem Internet Designers S.A. w dwie siostrzane firmy: agencję interaktywną full service oraz firmę Contium, realizującą projekty informatyczne.
Zmianę serwisu WWW poprzedziła modyfikacja logo ID – zmianie uległa kolorystyka i kształt, przybyło nowe hasło.
„Przekształcenie okazało się bardzo owocne dla Internet Designers” – mówi Marek Lose, prezes ID – „Pozwoliło nam, jako agencji interaktywnej, skupić się na projektach marketingowych, lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w tym zakresie, poszerzyć naszą ofertę w obszarze projektowania stron WWW, multimediów czy technologii mobilnych.
Agencja w 2003 roku pozyskała kilku kluczowych klientów m.in.
Beiersdorf-Lechia i General Motors Polska. Jednocześnie coraz większa liczba klientów obsługiwanych w Warszawie skłoniła nas do otworzenia biura w stolicy.”
Koncentrację ID na marketingu interaktywnym podkreśla także niedawne przystąpienie do Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) i zaangażowanie się w projekty realizowane przez to Stowarzyszenie.
„Chcemy wykorzystać nasz potencjał i doświadczenie w rozwijaniu rynku usług interaktywnych w Polsce.” – dodaje Marek Lose.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.