Nowa odsłona Internet Designers
Agencja Interaktywna Internet Designers zmieniła swoją witrynę internetową (id.pl). Zmiana ta jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii firmy zapoczątkowanej w ubiegłym roku przekształceniem Internet Designers S.A. w dwie siostrzane firmy: agencję interaktywną full service oraz firmę Contium, realizującą projekty informatyczne.
Zmianę serwisu WWW poprzedziła modyfikacja logo ID – zmianie uległa kolorystyka i kształt, przybyło nowe hasło.
„Przekształcenie okazało się bardzo owocne dla Internet Designers” – mówi Marek Lose, prezes ID – „Pozwoliło nam, jako agencji interaktywnej, skupić się na projektach marketingowych, lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w tym zakresie, poszerzyć naszą ofertę w obszarze projektowania stron WWW, multimediów czy technologii mobilnych.
Agencja w 2003 roku pozyskała kilku kluczowych klientów m.in.
Beiersdorf-Lechia i General Motors Polska. Jednocześnie coraz większa liczba klientów obsługiwanych w Warszawie skłoniła nas do otworzenia biura w stolicy.”
Koncentrację ID na marketingu interaktywnym podkreśla także niedawne przystąpienie do Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) i zaangażowanie się w projekty realizowane przez to Stowarzyszenie.
„Chcemy wykorzystać nasz potencjał i doświadczenie w rozwijaniu rynku usług interaktywnych w Polsce.” – dodaje Marek Lose.