Nowe logo, nazwa i szata graficzna strony internetowej, a to wszystko w parze z niższymi cenami za prowadzenie kampanii mailowych, smsowych, głosowych i faksowych – firma Vercom przedstawiła nową, odświeżoną platformę komunikacyjną REDlink.
REDlink, występująca do tej pory pod nazwą Redlink.pl, to platforma komunikacyjna przeznaczona do wysyłki wiadomości mailowych, smsowych, głosowych oraz faksowych. Obok możliwości personalizacji przekazów, udostępnia także możliwość wykupienia lub wynajęcia baz danych według dowolnie sformułowanych kryteriów. Tak, by dany przekaz reklamowy czy informacyjny trafiał zawsze do właściwego odbiorcy.
Istniejąca od 2008 roku platforma przeszła ostatnio wiele zmian; odświeżono stronę internetową, pojawiła się nowa nazwa i logo, a także wprowadzono bardziej konkurencyjną politykę cenową.
REDlink w nowej szacie
– Stara strona internetowa wymagała gruntownej przebudowy. Nowa jest nie tylko bardziej przejrzysta, ale i funkcjonalna dzięki nowopowstałym sekcjom, takim jak na przykład case study, baza wiedzy z poradami dla przedsiębiorców czy wykaz branż, w których warto prowadzić działania z wykorzystaniem marketingu bezpośredniego – mówi Tomasz Pakulski, product manager platformy REDlink.
Ciekawą nowością na stronie jest także licznik, który na bieżąco wskazuje liczbę wiadomości wysłanych za pośrednictwem platformy REDlink. REDlink pojawił się również w znanym portalu społecznościowym Facebook.
Nowa polityka cenowa znosi wcześniejsze opłaty abonamentowe – teraz sumę stałego miesięcznego obciążenia można wykorzystać na realizację wysyłek wiadomości. Do wyboru są trzy pakiety – brązowy, srebrny i złoty, z czego za pierwszy z nich nie jest pobierana żadna stała opłata. Ceny za mailing rozpoczynają się już od 0,5 gr, wiadomości faksowe – 9 gr (strona A4), smsowe – 13 gr, natomiast wysyłkę kampanii głosowej można zrealizować już za 3 gr.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.