Platforma dla społeczności, nowy layout i struktura serwisu – to tylko niektóre zmiany, wprowadzone przez portal popularnonaukowy www.ekologia.pl.
Najbardziej widoczną zmianą jest wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej – za zmianą logotypu poszła nowa kolorystka oraz nowa typografia. Pojawił się też inny układ menu. Obecnie na stronie wszystkie informacje są uporządkowane w odpowiednich sekcjach, dzięki czemu nawigacja jest bardziej intuicyjna.
Najważniejszą zmianą jest jednak stworzenie specjalnej przestrzeni dla społeczności. Od dziś użytkownik może prowadzić swój blog, tworzyć galerie i łączyć się w grupy z ludźmi o podobnych pasjach. Dodatkowo każdy użytkownik może oceniać artykuły oraz zdjęcia zamieszczone w galeriach.
Wszystkie zmiany w portalu to ukłon w stronę naszych użytkowników. Zadbaliśmy o to, by strona nabrała odpowiedniej przejrzystości. Nadal koncentrujemy się na tworzeniu ciekawych i ważnych informacji. Jednak w nowym serwisie postanowiliśmy mocno zaakcentować istnienie ekologicznej społeczności. Chcemy, aby ekologia.pl była nie tylko źródłem wiedzy o prawdziwej ekologii, ale również platformą wymiany poglądów i myśli. – mówi Andrzej Lachowski, dyrektor strategiczny odpowiedzialny za rozwój serwisu.
Jeżeli chodzi o strukturę serwisu została poprawiona ergonomia i uproszczono nawigację strony. Nowa konstrukcja pozwala na wyeksponowanie najciekawszych wiadomości, a wprowadzone zmiany dają możliwość szybszego dotarcia do najbardziej poszukiwanej tematyki. Część informacyjna serwisu została podzielona na odpowiednie bloki tematyczne skierowane do różnych grup odbiorców, które zawierają: newsy, kompendia wiedzy, prezentacje produktów oraz ciekawostki ze świata przyrody. Oprócz tego powstała odrębna sekcja skierowana do firm z informacjami na temat branżowych targów oraz najnowszych aktów prawnych.
Ekologia.pl to również portal dla Lohasów – liderów opinii, którzy interesują się najnowszymi trendami i sami tworzą modę na ekologiczny tryb życia. W naszym kraju ta grupa dopiero się tworzy, ale dla świata polskiej ekologii już wkrótce będzie niezwykle istotna – mówi Konrad Nowacki, redaktor naczelny serwisu.
Inne ciekawe funkcjonalności to: ekoAlert, ekoKatalog oraz ekoSłowniki. Na szczególną uwagę zasługuje ekoAlert – platforma wymiany informacji o zagrożeniach dla środowiska. Dla świata biznesu przygotowano ekoKatalog, który jest aktualną bazą firm komercyjnych i instytucji związanych z ekologią. Dodatkowo wszyscy będą mogli skorzystać z jednej z największych w kraju baz aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska. Wkrótce w ramach portalu pojawią się kolejne narzędzia między innymi: Atlas Zwierząt i ekoPoradnik.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.