Grupa Morizon-Gratka zaprezentowała 18 września br. nową wersję serwisu Gratka.pl. Wprowadzone rozwiązania mają na celu ułatwienie procesu poszukiwania nieruchomości w Polsce. Nowa platforma nie tylko upraszcza znalezienie idealnego miejsca do życia, ale także czyni cały proces bardziej intuicyjnym i przyjemnym. Zmianom towarzyszyło opracowanie nowego logotypu i identyfikacji wizualnej marki, a uruchomienie serwisu wspierane jest szeroko zakrojoną kampanią reklamową.
Misja serwisu Gratka.pl
Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon – Gratka Sp. z o.o., podkreśla: „W Gratce rozumiemy, że poszukiwanie wymarzonego mieszkania czy domu to jedno z największych życiowych wyzwań, które niesie zarówno ekscytację, jak i stres. Dlatego naszą misją jest uproszczenie tego procesu, aby nabywca mógł skupić się na marzeniach, a nie na trudnościach. Naszym celem jest, aby Gratka.pl była najbardziej uporządkowaną i przejrzystą bazą ofert na rynku. W nowym serwisie wprowadziliśmy szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają nawigację i proces poszukiwania nieruchomości”.
Nowe funkcje i technologie
Nowa wersja Gratka.pl została zaprojektowana z myślą o potrzebach osób poszukujących nieruchomości. W serwisie pojawił się konwersacyjny Asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. Wirtualny piesek, pełniący rolę brand hero, pomaga użytkownikom w znalezieniu najlepiej dopasowanych ofert. Asystent AI dostarcza również bieżących danych rynkowych, takich jak średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.
Interaktywne mapy i szczegółowe informacje
Nowa Gratka.pl oferuje rozbudowane interaktywne mapy, które dostarczają szczegółowych informacji o okolicy. Jedna z map umożliwia przeglądanie całej oferty serwisu, natomiast druga dostarcza szczegółowych informacji o lokalizacji konkretnej oferty, takich jak usługi, szkoły, transport publiczny oraz inne aspekty mające kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwiej ocenić, czy dana lokalizacja odpowiada ich potrzebom i stylowi życia.
Nowa Gratka.pl to rozbudowana baza szczegółowo opisanych ofert nieruchomości, z największą wśród wiodących serwisów liczbą ogłoszeń zagranicznych. Dzięki nowoczesnym algorytmom, serwis oszczędza czas związany z poszukiwaniami. Oprócz nieruchomości z rynku wtórnego, uruchomiona została także nowa sekcja dedykowana dla rynku pierwotnego.
Łatwość obsługi i kampania reklamowa
Nowy serwis Gratka.pl charakteryzuje się przejrzystym interfejsem, intuicyjnymi filtrami wyszukiwania oraz szybkim dostępem do kontaktu z ogłoszeniodawcą. Użytkownicy mogą natychmiast skontaktować się z ogłoszeniodawcą, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oglądanie nieruchomości. Uruchomienie nowego serwisu wspierane jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”. Kampania obejmuje działania digitalowe, promocję w Internecie oraz mediach społecznościowych, a także szeroką aktywność PR-ową.
Nowa identyfikacja wizualna
Rewolucyjnym zmianom funkcjonalności serwisu towarzyszyło opracowanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Gratka.pl wyróżnia koralowa czerwień, a odważną kolorystykę dopełnia błękit. Sygnet marki kształtem nawiązuje do breloka do kluczy oraz pinezki na wirtualnej mapie. Za opracowanie strategii i brand visual odpowiedzialne były agencje CPC Brand Consultants i Brand New Attitude, natomiast za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiada agencja Freundschaft.
Gratka.pl nieustannie dąży do bycia na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.