1 grudnia Biuro Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska wprowadza nową ofertę sprzedaży pakietowej dzienników: FAKTU, DZIENNIKA oraz Przeglądu Sportowego.
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zakup reklamy (ten sam layout i format) w tym samym dniu w dwóch dziennikach jednocześnie, otrzymają rabat w wysokości 10%. W przypadku emisji tej samej reklamy w trzech gazetach codziennych Axel Springer Polska, przyznanych zostanie 15% rabatu.
Jeśli publikacja jednakowych reklam nastąpi w tym samym tygodniu w dwóch dziennikach, Biuro Reklamy oferuje rabat w wysokości 5%, a przy emisji reklamy w trzech tytułach w ciągu tygodnia – 7%.
Zmiany w cenniku Biura Reklamy Prasy Codziennej są następstwem przejęcia przez Axel Springer Polska Przeglądu Sportowego na początku listopada 2007r. Nowe pakiety mają wyjść naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, uatrakcyjnić ofertę sprzedażową.
"Nasza nowa oferta pakietowa jest pierwszym krokiem do przyszłego rozwoju naszej oferty crossmediowej, z którą planujemy wyjść do klientów w 2008 roku" – mówi Jacek Makowski, dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.