Novem przedstawiło ofertę skierowaną do wszystkich sklepów internetowych. Zaproponowany przez Novem model zakłada, że wszelkie należności związane z pozyskaniem przez sklep nowego klienta, pojawiają się tylko wówczas gdy klient zarejestruje się w sklepie i będzie dokonywał zakupów.
Za rejestrację w sklepie i pierwszą transakcję, właściciel sklepu płaci bardzo niską, jednorazową, stałą opłatę. Novem pobiera także ułamek prowizji od kolejnych transakcji wykonanych w przyszłości przez pozyskanego klienta.
Produkty sklepów, będą intensywnie promowane za pomocą różnych form reklamowych w rozległej sieci wydawców internetowych współpracujących z Novem. „Chcemy dostarczyć polskim sklepom internetowym pond 500 tys. nowych klientów do końca 2008 roku” – deklaruje Łukasz Pawlik Wiceprezes Zarządu Novem.
Aby przystąpić do programu, wystarczy skontaktować się z Novem, podpisać umowę oraz przeprowadzić integrację z systemami trackingowymi Novem.
www.novem.pl/sklepy_internetowe
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.