Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza zmiany w ofercie MAXmail, pierwszego w Polsce personalizowanego produktu e-mail marketing. Zasadnicza zmiana dotyczy objętości wysyłanego listu, który teraz może mieć nawet do 100kB. Zmodyfikowano także progi objętości. Wprowadzone zmiany mają zwiększyć elastyczność oferty i lepiej dostosować ją do potrzeb klientów.
MAXmail to pierwsza na polskim rynku usługa e-mail marketing, która oferuje personalizację treści. Dzięki temu marketer może zwrócić się do każdego odbiorcy z bazy danych
po imieniu, co nadaje wiadomości bardziej osobisty charakter. Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.
MAXmail pozwala obok personalizacji na targetowanie wysyłki, a co ważniejsze, na łączenie tych dwóch cech. W efekcie przekaz reklamowy jest ściśle dopasowany pod kątem płci, wieku, wykształcenia czy miejsca zamieszkania odbiorcy, a także wielu innych kryteriów.
'MAXmail to jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które pozwala na personalizowany mailing o tak dużym zasięgu. Jest to doskonała alternatywa w stosunku do ofert portali,
a poprzez unikalne cechy, oferuje znacznie więcej’ – powiedział Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet – 'Jednym z najważniejszych elementów naszej polityki współpracy z Klientami i Partnerami jest elastyczność i otwartość na ich sugestie. Stąd zmiana w ofercie, która powinna jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt’
Główne cechy MAXmail to:
Zasięg – 260 000 zweryfikowanych rekordów w bazie (imię, nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, cechy demograficzne, zainteresowania, etc.),
Targetowanie – płeć, wiek, wykształcenie, zarobki, miejsce zamieszkania, etc.,
Personalizacja – zwracanie się do użytkownika po imieniu, personalizacja w tytule listu, modyfikacja treści listu – gratis,
Czytelny raport – akceptowane wszystkie systemy monitoringu zewnętrznego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.